Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

7 Haziran ve sonrası kırmızı ayakkabılarım

7 Haziran ve sonrası kırmızı ayakkabılarım
 

Kırmızı Ayakkabılarım


Kırmızı topuk ayakkabıma üzüldüm!

Uzun zamandır iş hayatından sonra almayı planladığım kırmızı topuklu ayakkabım bile dolar fiyatı üzerinden veriliyormuş. Hafta sonu avans olarak iş yerinden aldığım küçük miktarda para dahi ortadan kayboldu. İnsan hayatı sadece dolardan ibaret olmadığını bilmeliymişiz. 50 doların ne kadar etkisi olur bugün anladım. Birden bire artan dolardan dolayı benim almak istediğim ayakkabı da vitrinde kendisine güzel yer bulmuş.

Hangi ayakkabıyı almalıyım…

Hangisini bana vereceksiniz

O alamadığım ayakkabımı benim milli gelirimi düzene sokacaktı. Ekonomi gelişmesi bana ekstradan getirisi olmadığı gibi gideri olduğunu açıkça ortaya koydu. Bak bugün kendim için yaptıklarım canımı dahi sıktı. O ayakkabı için bir avans daha almam gerektiğini bilsem de alım gücümün bana yetmeyeceği ortada değil mi?

Ne kadar alım yapmam gerekiyor kafam karmakarışık. Tercihlerim neye göre yapılacak onu da bilmiyorum.

Sanırım bu sefer doğru bir oy pusulasını tercih edeceğim. Benden getirdiklerini geri getirmesi için hep birlikte sandıkta doğru olanı seçmeliyiz.

Vatandaşlık görevimizin en büyük sorumluğu olacak bu sefer sandığa gitmek. 7 Haziran olacak hayatımızı değiştiren.

 
Toplam blog
: 5
: 2287
Kayıt tarihi
: 11.10.14
 
 

Üniversitenin o çıkmaz sokaklarını kendime ev edinmiş birisi olarak karşınıza çıkıyorum. Yalnızlı..