Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '13

 
Kategori
Siyaset
 

7. sınıfa kadar okuyan halk, tabi ki AKP'ye oy verecek!

7. sınıfa kadar okuyan halk, tabi ki AKP'ye oy verecek!
 

AKP milletin partisidir. Doğruya doğru şimdi!


BM Kalkınma Programının her yıl açıkladığı İnsani Gelişme Endekslerinin 20.'ncisine göre, 2010 yılı sonu itibariyle Türkiye'de ortalama eğitim seviyesi 6,5 yıl... Bütün iyimser hesaplamaları gözönüne alarak ben bu süreyi 7 yıl kabul edeceğim. Ve aşağıda okuyacağınız yazı, eğitim ortalaması 7.sınıf olan bir halkın siyasi tercihleri üzerine yazıldı... Madem eğitim ortalamamız böyle... Ülkemin siyasi tercihlerine bir bakalım isterseniz, bu temel veriyle...

7.sınıfa kadar okuyan halk, tabi ki, demokrasiden tek anladığı, seçim sandığı olan adama, Recep Tayyip Erdoğan'a oy verir! 

7.sınıfa kadar okuyan halk, tabi ki, kendisini " Allah, din, Kuran, kitap " diye diye yüzyıllardır kandıranların asıl niyetlerini anlayamaz, gerçek yüzlerini göremez.

7.sınıfa kadar okuyan halk, sadece son 11 yıldır değil, taaa 1950'den beri Türkiye'yi yöneten neredeyse tüm sağ iktidarların ülkesini nasıl da yabancı sermayeye teslim ettiğini idrak edemez. Ekonomisini yabancı sermayelerin elegeçirdiği milli devletlerin ne büyük felaketlere uğradığını tabi ki; anlayamaz. 

7.sınıfa kadar okuyan halk, kim ona duymak istediğini söylüyorsa ona inanır.ona güvenir, oyunu onlardan yana kullanır; her zaman ve yalnızca gerçekleri söyleyenlerden yana değil... 

7.sınıfa kadar okuyan halk, ona kim bulgur, makarna, odun, kömür veriyorsa onlardan yana saf tutar. Onu ilgilendiren, o paraların nereden bulunduğu, esas kimlerin hakkı, emeği olduğu değil; sadece kendi karnının doymasıdır!

7.sınıfa kadar okuyan halk, aniden ve ölçüsüzce zenginleşen iktidar yandaşlarından hesap sormaktansa; onlardan yana durarak o haksız, o hukuksuz servetten kendi adına da pay kapmanın derdine düşer!

7.sınıfa kadar okuyan halk, çok okumamıştır ammaaa... Rüşveti, yolsuzluğu, talanı ve hırsızlığı çok kurcalarsa; işin ucunun kendine de değeceğini bildiğinden!; yapılan tüm haksızlıklara, elde edilen haksız bütün kazançlara karşı duracağına; olan biten karşısında, üç maymunu oynamaya çalışır!

7.sınıfa kadar okuyan halk, sosyal bilinç ve sorumluluktan habersiz, sadece kendi dünyasında yaşadığından; herhangi bir ülke sorunu, gelip kapısına dayanana, canını acıtana kadar sesini, soluğunu çıkarmaz. Çünkü o, en çok da bin yıllık ezberine: " Bana dokunmayan yılan bin yaşasın! " sözüne güvenir! Ne yazık!

7.sınıfa kadar okuyan halk, ne çevre sorunlarından ne yaşanan onca insafsız doğa katliamından haberdardır. Hoş... haberi olsa da, çok da umurunda olmaz ki; otun, böceğin ağaçla çiçeğin durumu!...

7.sınıfa kadar okuyan halk, ne hayvan haklarını anlayabilir ne de vahşi doğanın neden korunması gerektiğini... Ne belediyelerin katlettiği sokak hayvanları üzer yüreğini ne kaybolan bitki ve hayvan türleri...

7.sınıfa kadar okuyan halk, tabi ki namus cinayetlerini haklı görür! Aile meclisinin örf adet, geleneklere, törelere dayanarak verdiği kararlara gizliden gizliye, sessizce seyirci kalarak onay verir.

Kadının uğradığı şiddet de gayet doğal, makul, ve çok da gerekli bir durumdur onun için! Zira yapılanları onaylar ki, ihtiyacı olduğunda, sıra kendisine geldiğinde, şiddetin her türlüsünü kendisi de işleyebilsin!

7.sınıfa kadar okuyan halk, tabi ki AKP'ye oy verecek! Çünkü AKP, gerçeklerin değil, onların, yani milletin partisidir! Çünkü AKP, halka gerçekleri değil, duymak istediklerini söyleyenlerin partisidir! Çünkü bu ülkede, popilist politikanın, halk dalkavukluğunun kralını yapar AKP!

E bana da birileri gelip: " Sen ne istiyorsun? Sen ne dersen o olur. " dese... Ben de gidip onlara oy verirdim herhalde!... Ama nedense, onlardan bana ne gelen var ne giden! Ne kapımı çalan var ne halimi soran!

İnşallah, sorsalar ne diyeceğimi bildikleri için gelmiyorlardır yanıma. Beni unuttukları için değil!...Yoksa ben de insanım!... Elbette hatırlanmak isterim!

Onlar yanıma gelse... Tüm diplomalarımı yırtar, ben de 7.sınıfa kadar okurdum herhalde! Neden olmasın? İnsanlık hali bu... Yarın ne olacağı belli olur mu?!! Neticede, düşmez, kalkmaz bir Allah...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..