Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Özel Günler
 

70. Yılında 10 Kasım'ı yaşamak!

70. Yılında 10 Kasım'ı yaşamak!
 

Modern Türkiye'nin Kurucusu.


Bugün ATA'mızın 70. Ölüm Yıldönümü. Sizlere bugün okulda neler olup bittiği yazacağım.

Sabah erkenden kalkarak okulun yolunu tuttum. 07:05'de okuldaydım. Bir ders işledik. Sonra tenefüs zili çaldı. Dışarı çıktık. Sonra içeri girme zili çaldı. İkinci dersten otuz dakika işledik. On Kasım'ı konuştuk.

Saat 08:50 oldu. Törene on beş dakika kaldı. Tören her yıl olduğu gibi 09:05 geçe olacaktı.

Müdür yardımcısı beni seçerek, görevlendirdi.

Görevim, müdürün odasından siren çalınca müdür yardımcısına haber vermekti. Müdür yardımcısı denedi denedi olmadı. Siren biraz gecikti. Siren çalınca haber verdim.

Tüylerim diken diken oldu. Müdürün balkonundanda boğaz görünüyordu. Dört, beş tane Türk Gemisi geçiyordu. Bayrakları dalgalanıyordu. O siren beni çok duygulandırdı.

Törene bende yukarda yani müdürün balkonunda katılmış oldum. Tören yaklaşık iki saat sürdü. Günün anlam ve önemini belirten şiirler ve yazılar okundu.

Tören bitince, sınıflara giren arkadaşlarım beni Okul Müdürü'nün balkonunda gördükleri için soru sordular.

- Neden müdür yardımcısının yanındaydın?

- Orda ne yapıyordun?

Gibi sorularla karşılaştım. Cevap olarak "Müdür yardımcısı beni görevlendirdi." diyerek kısa ve net bir şekilde yanıt verdim.

Günüm, güzel geçti. ATA'mız keşke hayatta olsaydı. "O"nu çok özlüyorum.
 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...