Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '07

 
Kategori
Özel Günler
 

71. yıl anısına, Mehmet Akif Ersoy

71. yıl anısına, Mehmet Akif Ersoy
 

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır parlayacak!
O benimdir, o benim milletimindir ancak!

Bugün MEHMET AKİF ERSOY’ un vefatının 71. yılı.

Bu yazımı anmak ve yad etmek için ikinci kez ele almak istedim.

Bugün tam 71 yıl oldu ahirete göç edeli. Toprağın bol, kabrin nur, mekanın cennet olsun İSLAM ŞAİRİ. Seni dün olduğu gibi bugün de yarında daima anacağız, asla ve asla unutmayacağız.

Sen ki; esaret altında yaşamaktansa ölmeyi isteyensin. İşte bu vatanına milletine bağlılıktır. Ama ne yazık ki bugün içte ve dışta düşmanlarla mücadele eder duruma geldik. Daha düne kadar dünya ya hüküm eden bir millettik. Şimdi dünya bize hüküm eder oldu. Kültür. Ahlak ve manevi yönden battık desem inan yalan olmaz. Gaflet ve dalalet içine düştük. Umarım bir gün uyanırız. O zaman eskisi gibi güçlü, hükmeden oluruz.

Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım;
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.

Seni anlatmaya sözcükler kelimeler bulamıyorum.

Nur içinde yat İSLAM ŞAİRİ. Seni en kalbi duygularımla anıyorum.

Hakkını bizlere helal et.

Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım;
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.

 
Toplam blog
: 31
: 876
Kayıt tarihi
: 17.11.07
 
 

1975 Samsun doğumluyum. İlk orta ve liseyi Samsun'da okudum. İleri düşüncedeki tüm fikir değerlerine..