Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Haber
 

71’lik Halis Toprak’a 17’lik Eş

71’lik Halis Toprak’a 17’lik Eş
 

Halis Toprak 71 yaşında…

Türkiye’nin tanınmış işadamı…

TMSF’nin denetimine girmiş Toprak Holding’in patronu…

Bekar…

Aslında dul.

10 çocuğu, sayısını bilmediği kadar torunu var(kendi ifadesi).

İlk eşi Ayşe Hanımla 33 yıl evli kaldıktan sonra yüklüce bir nafaka ile boşanmış.

Sonra; kendinden 39 yaş küçük Özlem Hanımla evlenmiş.

Bu evliliği olay olmuş…

Olay evliliği kısa sürmüş…

Evleniyor, boşanıyor…

Halis Ağa bunu hep yapıyor.

O üçüncü kez evlenme kararı aldı.

Ve uyguladı.

17 yaşındaki lise öğrencisi Nazlıcan’la dünya evine girdi…

Halis Toprak artık evli…

Damat 71, gelin 17’lik olunca…

Damatta Halis Toprak olunca…

Kıyametler koptu.

Çocukları bir yandan, medya bir yandan, özellikle de kadın köşe yazarları diğer yandan…

“Olmaz.

Olamaz.

Evlenemez.”

Yok neymiş efendim; “71’lik damada 17’lik gelin olur muymuş”

Neden olmasın!

O yapınca oluyor, şu yapınca oluyor…

Seda Sayan yapınca oluyor da, Halis Ağa yapınca neden olmuyor.

Oluyor tabii…

Ama iyi olmuyor…

Şık durmuyor.

Güzel görünmüyor.

Halis Ağa’nın şirket yönetimindeki hesap bilmezliği özel yaşamında da başına dertler açıyor.

Evliliği üzerine tartışmalar ayyuka çıkınca Halis Ağa evliliğini savunmak zorunda kalıyor.

Fox Tv ana haber bülteninde; “71 yaşındayım yataktan kalkamıyorum, 40 yaşında olsa da bakar, ama 18 yaş daha iyi bakar” diyor.

Dikkat edin “71 yaşındayım yataktan kalkamıyorum, 18 yaşında olursa daha iyi bakar”ın ardında “çok temiz duygularla evleniyorum”… “bakım ihtiyacını karşılamaktan gayrı niyetim yoktur” yatıyor… Ve kamuoyunu tepkisini yatıştırıyor.

Hz. Muhammed’in Hz Ayşe ile 16 yaşında evlendiğini hatırlatıp peygamberimiz gibi davrandığını sözlerine ekleyor ve dini boyutta kazandırıyor evliliğine...

Daha bir çok şey söylüyor Halis Ağa…

Her söylediği evliliğinin makul olmadığının itirafı oluyor.

Hele hele ilk eşi Ayşe Hanım’la ilgili bir soruya; "O çok hanımefendidir ve çok da müspettir. Ona her zaman hürmet ederim. 33 sene birlikte olunca benim gibi o da yaşlandı. Ayşe Hanım'a ben çok şeyler verdim. Ayşe Hanım bir daha evlenmez çünkü yaşlandı. Onun ahlakı çoktur bir gençle asla evlenmez. " şeklinde verdiği yanıt kalbinin bir yerlerinin bu evliliği hala sindiremediğinin kanıtı gibi…


Ve nikah masasında üçüncü kez evet diyen Halis Toprak dün akşam Star Tv ana haberin sorularını cevaplandırdı (5.8.2009). Evlilik yaşının 15 indirilmesinin uygun olacağını savundu. “Devletin kanunlarına uygun olarak nikâhımız kesildi. Ben olsam evlilik yaşını 18 yaşından 15 yaşına indiririm. Ben 18 yaşında bir hanım bulsam niye almayayım. Ben salak mıyım? 71 yaşındayım, bakıma ihtiyacım var. Birinin bana bakması lazım. 70 yaşındaki bir hanımla evlensem ben mi ona bakacağım, yoksa o mu bana bakacak? Bakıcı tutsam gece bana bakamaz. Nazlıcan’ın ailesine eğer bir kuruş para vermiş isem dünyanın en namuzsuz insanıyım. Bunlar tamamen iftira. Bende mutluyum, Nazlıcan da mutlu. Böylesini ben hayatımda görmedim. Ben çocuklarımı seviyorum. Beni aramıyorlar ama kısa zamanda tekrar görüşürüz.” diyerek ilginç tespitlerde bulunuyor.
(Kaynak http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12215328.asp?gid=229 )

Eğer bu tespit doğruysa yaş küçüldükçe yaşlılara ilgi ve bakım daha da güzelleşiyor.

Mantık bu olunca değerlendirme de ancak bu boyutta oluyor.

Bu savunmanın Halis Toprak’ın 7 kızının, Sarıyer Aile Mahkemesi’nde açtıklar bu evliliği iptal davasına iyi bir dayanak oluşturacağını artık söyleyebiliriz.

Bu haberin yayımlandığı Hürriyet İnt. http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12219900.asp?gid=229 sayfasında Afganistan’daki pedofili evlilikleri konu alan bir haber vardı. Lütfen bu haberleri okurken fotoğraflara iyi bakın…

Umutsuzluğun, yoksulluğun, cehaletin çocuklara neler yaptığını göreceksiniz. http://www.hurriyet.com.tr/dunya/12210496.asp?gid=229

Star Haber Video http://video.milliyet.com.tr/default.asp?id=29403

 
Toplam blog
: 165
: 3919
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..