Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

777

777
 

777’yi devirmişim hiç söylemiyorsunuz da...

Üç tane 7 yan yana. Poz verir gibi....

Tam da, “bi fotoğraf çekinebilir miyiz?” kıvamında...

Ramazan bitiyor bayram da kapıda... Ne diyorum biliyor musunuz?

Kutlama kaçınılmaz... Misafirlerimizi uğurlayalım da memleketim İstanbul’umda MB dostlarıyla bir araya gelip tanışalım. Oturup bir yerlerde bir şeyler içelim.

İzmir’deki dostlar bilir, büyük organizasyonlar gerektirmeden, “ben X tarihte X saatte X yerdeyim” diye not düşerdim, X yerde olmak isteyen arkadaşlar da gelirdi.

İzmir’de aynı sistemle defalarca toplandık. Gayet hoş keyifli anılar biriktirdik. Bu sistemi neden İstanbul'da uygulamayayım...

Bunları yazarken de Allah biliyor ya bir taraftan da, “İzmir özledim seni” diye iç geçirdim.

İzmir-İstanbul sevgisi Anne-Baba sevgisi gibi. İkisinden de vazgeçilmiyor.

İstanbul ANNE... Yar...

İzmir BABA... Diyar...

Ben yine dağıldım dostlar... İzmir'e kocaman sevgilerimle diyerek konuya döneyim. Yoksa toparlayamayacağım...

777

İşte konunun özü bu... Sevdiğim tüm 7’ler yan yana...

Gülümseyin!

Cheese...

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..