Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '11

 
Kategori
Anılar
 

8 Euro condom

8 Euro condom
 

Dünyanın en güzel OTELLERİNDEN biri. ADAM&EVE. Bir fırsatını bulursanız, birazda maddi güç yerinde ise, bu güzel muhteşem görselliği kaçırmayınız derim. Ben bir toplantı vesilesi ile tek başına bir bayan, olarak gitmiş olduğum bu güzel yerde, yaşadığım traji komik olayı aktarmaktan kendimi alamayacağım. Neden dedim tekdim, neden dedim bayandım. Olay ile yakından ilintili. 

Oda da yok yok. Bir insanın ihtiyaç duyabileceği her şey size sunulmuş. Tabi kullanılacak ürünlerden bahsediyorum. Diş macunu, diş fırçası v.s. v.s. Tabi bilirsiniz bunların hepsi kullanılmaz. Genelde hepsinin bir bedeli vardır. Bunları bildiğimden dolayı şampuan yeterlidir diye düşündüm. Fazlada odada hiç bir ürüne müdahil olmadım. Sabah toplantı sonrası odaya geldiğimde oda tertemiz, her şey sil baştan değiştirilmiş misler gibi muhteşem. Ancak masanın üzerinde bir fiatlı ürün listesi. 38 numaralı ürün işaretlenmiş. 8 EURO. Merak ettim nedir bu diye CONDOM. Şimdiye kadar duymadığım bu ürünü diğerlerinin içinde aradım ve buldum. Bu bir PREZERVATİF. Şok oldum.Öncede söylediğim gibi tekim, bayanım vede toplantı için gelmişim. Amaç belli. Hemen görevliyi çağırıp, nedir bu dedim. Efendim şefim işaretlemiş, ben bir şey yapamam. Nasıl yani şimdi ben bu 8 EURO'yu ödeyecekmiyim.Nasıl olur dediğimde zavallı görevli efendim siz aşağı gidip orda söyleyin. 

Aşağı indim. Anlatmak bir hayli zor, ben tekim yalnızım, bayanım bu ürünü nasıl kullanabilirim diyince görevli, içinde eksik varmı diye bir evvelki kat görevlisine sordu. O da hayır hepsi sağlam ve yerli yerinde. 

Neyse hepsi yerli yerinde imiş de bende bu 8 EUROdan böylece kurtulmuş oldum. Ağlanacak bu hale gülmekten başka verilecek cevap bulamadım. 

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..