Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

8 Eylül'de gel

8 Eylül'de gel
 

02.01.2007 tarihinde bu siteye girişim oldu.

03.03.2007 tarihinde bu siteye kabul edilmişim.

Ondan sonra 72 blog yazıp 73. kere karşınızdayım.

Ne mutlu bana.

Bu zaman zarfı içersinde de Karşıyakadaki İlyas Bayram Bey hariç kimse ile yüz yüze görüşmem olmadı. Karşı karşıya gelip çay içmedim ve onlarla sohbet etmedim. Sağ olsun İlyas Bey bana bu sayfadan mesaj atıp benimle irtibata geçti görüşmek istediğini söyledi ve nihayetinde 09.06.2007'de kendisi ile Karşıyaka vapur iskelesinde saatlerin 14.30’u gösterdiğinde kendisi ile tanışma şerefine eriştim. Beni güzel bir yere Bostanlı’da ki aile çay bahçesine götürdü. Kendisi ile uzun uzun sohbet ettik.

Sonra ben tatile çıktım. O harıl harıl çalıştı. MB yazarlarını bir araya toplamaktı amacı ve bana göre amacına ulaştı. İzmir’den ve İzmir dışında benim gibi yazarlarla bir arada toplamak için 8 Eylül tarihini uygun gördü. Bana göre uygun bir tarih idi. Çünkü o tarihe kadar en geç 1 Eylül’de İzmir’e dönecektim. Buna karşın erken döndüm.

İçlerinden en çok Pelin Kalyoncuyu merak ediyorum. Merak edişimin ana sebebi İzmir’den ilk blog yazarımızın olmasındandır. Geçtiğimiz hafta tesadüfen belki kendisi ile tanışma fırsatını yakalamış olabilirdim. Öyle ki dişlerimi yaptırmak için Alsancak’taki Diş hastanesinde bu hafta Pazartesi ya da Çarşamba günü orada bulunurken bir bayan geldi önümde durdu ben Pelin ……. dedi. Soyadını duyamamıştım. Onun olup olmamayısına pek dte emin de olamadım. Bana da bakmadı yoksa resimlerden tanırdı diye düşündüm ve pek fazla rahatsız etmeyim dedim. Eğer o işe çok üzülürüm o kadar yakınlaşmışken 8 Eylül’den önce tanımış olurdum kendisini. Sağlık olsun.

Bir de Harun Deniz. Galatasaraylı dostum. Bir İzmir’e gelsin bakalım. Aramızda Fenerbahçe ile Galatasaray arasında tatlı ama hararetli tartışmalar olacak gibi geliyor bana göre. O kadar da olsun artık. Şimdiden onunla iyi dost olacağıma inanıyorum.

Mustafa Mumcu ağabey mi de unutmayayım. Çok saygı değerli ve kendime örnek alabileceğim kişidir o. İnşallah kendisi ile tanışma fırsatı bulurum. Kendisinden çok şey öğreneceğim var.

Homeros’ta gelecekmiş.

Diğerleri inanın tanışmamız çok ilginç olacak. Birbirlerimizi tanıdığımız ve birbirlerimizin varlığından haberimiz olduğu halde yüzünü dahi hiç görmediğimiz bir sürü insanın bir araya geleceği merhaba diyeceği, İzmir’i gezerken karşımızdaki blogcuyu tanıma fırsatı bulacağımız ilerki vakitlerde dostlukların kurulacağı bir ortamın dönüşeceği bir gün yaşayacağız hep beraber. Akşam da yemek yenilecek ve yemekte su gibi içkilerin tüketileceği şarkı ve şiirlerin okunacağı bir ortamı yaşayacağız. Hayatımızda ilerde anlatacağımız bir gün olmasını diliyorum açıkçası. Ben o gün elimden geldiğince hem fotoğraf hem de videomu bu güzel gün için dijital fotoğraf makine mi açık tutacağım. Bundan sonraki gün de ilk bloğumda o güzel günü sizlerle paylaşmak ve güzelliklerini sizler için bilgisayarımın önünde ki klavyenin tuşlarını parmaklarımla basarak günü yorumlayacağım.

O gün bütün gün sabah’tan akşama kadar sizlerle beraber olmak için ben oradayım Allah izin verirse. Ya siz.

Sabırsızlıkla bekliyorum o günü ve sizi.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..