Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '18

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun
 

Yorgun Kalemim


Doğumdan ölüme kadar hayatın her anında varlıklarını hissettiğimiz, bizi biz yapan değerli kadınlarımız, analarımız, bacılarımız, hayatımızın anlamı, hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın bu özel gününü yürekten sevgi ve saygılarımla kutlarım…

Bir mektup yaz bugün,
Gecenin bir vakti, herkes uyumuşken,
Uyku tutmasın seni,
Ve eline kalemi aldığın gibi yaz.
Ay ne çok özledim de,
Uyku tutmuyor, ışık yetmiyor,
Hiçbir ışık içimdeki karanlığı yok etmiyor de,
Ağlıyorum de, satırlara yaş dökülüyor de,
Dudaklarım titriyor de, başım dönüyor de,
Bağır, seslen duy sesimi de, bütün dilekleri dile.
Aç kapıları, pencereleri boğuşuyorum hasretle de,
Yaz işte . Seni seviyorum kadınım de...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..