Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '09

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

8 Mart Dünya Kadınlar Günü

Zamanın geçtiğini fark etmemiz için özel günlere ihtiyaç duyarız bazen. Falancanın çocuğu okul çağına gelmis, filanca geçen yıl bu zamanda şu işle meşguldü gibi. Bugünü ilk kutladığım günkü mesajım ile anarken, geride kalan 10 yılımı da beraberinde sorgulamaktan alamıyorum kendimi. İşte ‘8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’ gerek zamanın nasıl geçtiğini hatırlatmasından gerek ise anlamı ve kapsamı açısından benim için de onyıllar geçse de halen önemini koruyan o özel günlerden biridir. Artik klasikleşen mesajımı yinelemek gerekir ise ;

‘Hak edenlerin değil, hazıra konanların egemen olduğu toplumumuzda siz en zor rolleri üstlenen (annelik, ev kadınlığı , iş kadınlığı v.b.) ve bu rollerin üstesinden başarı ile gelen değerli kadınlarımızın ‘ 8 Mart Dünya Kadınlar’ gününü en içten dileklerimle kutlarım’.

Emekçilerin en güzeli anneciğim,

Ne kadar çok üzüldüğünü biliyorum. Artık üzülme!

Bugün bıraktım sigarayı...


Saygılarımla,

c.k.

 
Toplam blog
: 7
: 907
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

Almanya'ya iki sene evvel Istanbul'dan ögrenci olarak geldim. Ne mutlu ki; halen bütün zorluklara..