Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
846
 

8 martta bir aslan yaratmak...

8 martta  bir aslan yaratmak...
 

"….. derdi ki " ile başlayan cümleler hüzün kokarlar bilirim elbet.
Yaşanmış cümlelerdir çünkü; paylaşım kokar, can kokar, biz kokar....

Yürek yürek atarlar bir de...

“ demişti ki ” gibi farazi cümleler değildir yani ….

S a h i c i d i r l e r…

Babam derdi ki;
Aslanın erkeği aslan da, dişisi aslan değil mi?..

Hep bizi yüreklendirirdi bu cümleyle.

Daha bi cesaretle ilerlememiz için yüreklendirirdi bizi..

***

Bildik bir fıkra vardır hani , eminim çoğumuz hatırlayacağız : " aslanla öküz fıkrası".

Aslanla öküz içmeye gitmişler.
Zaman ilerlemeye başlayınca aslan sıkıntıyla saatine bakmaya başlamış ve bunu fırsat bilen öküz demiş ki :
bir de aslan olacaksın, aslan hiç karısından korkar mı?...
Bak ben hiç saatime bakıyor muyum?

Aslan da demiş ki:
öküz; seni evde bekleyen bir inek.
Beni bekleyense bir aslan.
İkisi aynı olur mu hiç?

...

KOCAMAN BİR HAYAT BİLGİSİ CÜMLESİ :

Evde bekleyen ineği, aslan yapmayı başaramazsan;

ineğin beklediği öküz olmaktan kurtulamazsın.

mart-2010-haticeatalay

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Tersin den de baksak olur.. Evde bekleyen aslanı inek yapmaya kalkanların, öküzlük kaderi olur... Yaw bunlar Kopenhag kriterleri gibi laflar olmaya başladı..

Ahmets 
 12.03.2010 16:21
Cevap :
:))... Matematikde çift gerektirir vardır Hocam bilirsiniz. Onun gibi düşünülebilir...... Ama aynen dediğiniz gibi oldu yav :)).... Saygı ve selamlarımla.....  12.03.2010 16:27
 

Kıssadan hisselerden biri daha. Varol yazarım, saygılar...

Özgecan 
 09.03.2010 19:14
Cevap :
Her zaman ki gibi çok incesiniz arkadaşım.... Teşekkürler paylaştığınız için.... Sevgi ve selamlarımla:)  09.03.2010 22:48
 

ne güzel yazmışsınız..aslan gibi yüreğiniz olduğu kesin..sizin sözlerinize haddim olmayarak bir ek yapmak istedim..cigerxwin de bu anlamda şunu der : şér şér e, çı jine çı mér e..aslan aslandır ha dişi ha erkek..emekçi kadınlar gününüz kutlu olsun umutla kalın..

ciwanamed 
 09.03.2010 14:35
Cevap :
Sadece farklı dillerde söylüyoruz..... Umutlarımız, dileklerimiz hep aynı...... Siz de umutla kalın , sevginiz bereketli olsun:)  09.03.2010 15:27
 

Vallahi ya, cebimde para bırakmaz. Başlarım yalvarmaya bir sigara parası ver hanım diye! Hem de en ucuz sigaralardan al diyor!! Vay anti-liberal vay!! Tekelci düşünüyor!!

Ahmet Balcı 
 08.03.2010 16:20
Cevap :
Hımmm, hem aslan hem antiliberal ha:)) ...... Bu konuda Babam ne derdi bi düşüneyim Sayın Hocam , paylaşırım sizinle:).... Saygı ve selamlarımla.....  08.03.2010 19:14
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 220
Toplam yorum
: 1214
Toplam mesaj
: 97
Ort. okunma sayısı
: 1222
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Hani yolda giderken gözümüze bir çöp batar . Kimimiz çöpü çıkarır yolumuza devam eder, kimimiz de..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster