Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '07

 
Kategori
Müzik
 

80'ler nereye ben oraya!! -1-

80'ler nereye ben oraya!! -1-
 

Müziklerden öğrendiğim çok şeyler oldu, müziği dinlemek hoş, bir de içeriğine göz atsak, bir de bize neler kattığına!!

80'ler cocuğu olmak harika bir şey! Ama biraz da kötü! Neden mi? Bir kere Michael Jackson televizyonda "Black or White" ı söylerken, "Aaa ne güzel müzik kolonu onlar, koskocaman, ben de üstüne oturmak istiyorum!" diyordum. Tabi yaş 6 falan(klibi hatırlıyorum, ama yaşımı hatırlayamıyorum), "Black"ı sadece "siyah", "White"ı da "beyaz" olarak biliyordum babamdan öğrendiğim kadarıyla, yani karanlık nasıl siyah renk ise, dişlerimin rengi nasıl beyaz ise. Meğer siyah ırk beyaz ırkın pek de önemli olmadığından bahsediyormuş: "It Don't Matter If you're Black Or White"

Metallica'ya el atmazsak olur mu! Beni isyanlara sürükleyen, asi yıllarımın grubu! Yaş 15, saçımı kısacık kestirip, bağıra bağıra "Wherever I May Roam" diyordum... Yani, "nereye hangi üniversiteye gidersem gideyim" demekti benim dilimde. Kazanamazsam da "Sad But True" diyecektim, orası kesin... Ama diyemeden ÖSS'yi kazandım ilk girişte... Bana İngilizce pratiği yaptıran tek grup oldu, bilmediğim kelimeleri çıkarıp bunları zorla değil de kendi isteğimle öğreniyordum... Asiydim ama İngilizce'yle arama hiç bir şey giremezdi, hala da öyle...

Gelelim diğer harika müzik grubuna, ta ta ta taaam: Modern Talking! Dum tıs dum tıs diye şarkının nerdeyse yarısını kaplayan bir giriş, hadi söze gir diye bekliyorum, sözleri elimde ezberlicem. Üniversiteye girdim, 18 yaşındayım. Asilikten eser kalmadı... Bilgisayarda Modern Talking çalıyor:
"Cheri Cheri Lady Goin' through emotion Love is where you find it Listen to your heart" Tam da aşk meşk nasıl olur, ne yapsak zamanları, üniversitede aşk başkadır... Ben geç ama çok aşık oldum, bu şarkıyı dinledim, yani kalbimi dinledim. Bilmiyorum kötü mü yaptım acaba?? Ama hiç bir şeyden pişmanlık duyulmadığı sürece hayat hayattır. La Vita Bella, Hayat Güzeldir. Hayatı biz ve bizim gibi düşünenler güzelleştiriyor, aynı frekans olmakgerekiyor. Daha neler öğrendim şarkılardan, hayatımı nasıl şarkılara göre düzenlediğimi bölüm bölüm yazacağım... "Listen to your heart" diyorum, hayır hayır ben demiyorum, Modern Talking diyor.

 
Toplam blog
: 5
: 734
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunuyum. 22 yaşındayım. Edebiyat eserlerini okumayı seviyorum, ama bir o..