Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

80'li yıllarda milliyetçi olan birinin uyanışı!

80'li yıllarda milliyetçi olan birinin uyanışı!
 

yıkılmayan cumhuriyet


Bu sabah ilgimi çeken bir olay yaşadım. Kiralık daire için birisi gelmişti. Aşağı inip daireyi gösterdim. Kalıplaşmış sorular soruldu. Nerelirsin,ne yaparsın gibi. Neyse adam inceledi evi. Sonra ilk defa karşılaştığım bir soru sordu bana. " Siyasi görüşün nedir ? "

Siyaseti pek sevmem. Bunu adama da söyledim. Hiç bir parti samimi gelmediği için ilgimi çekmiyor diye cevapladım. Ancak Mustafa Kemal Atatürk'ün fikirlerini benimsiyorum dedim. Adam "ben Milliyetçiyim dedi. Zamanında,yani 80'li yıllarda içeri girmişliğim var. Ancak o zaman ki düşüncelerim ile şimdiki düşüncelerim arasında fark var. O zaman Atatürk'ü,Ecevit'i kötü bilirdik. Atatürk için ayyaş derlerdi. Ecevit için ise halk düşmanı. Bize böyle öğretilmişti. Fakat sonradan anladım ki ; ayyaş olan Mustafa Kemal ülkeyi yoktan var etmiş, Ecevit ise bana mısın diyen Milliyetçiden daha Milliyetçi düşüncelere sahipmiş. Şimdi ayık kafayla ülkeyi idare edemeyenler var " diye cevap verdi. Bu arada adam tahsili olmayan, patates satan birisi. 

Vurgulamak istediğim nokta, körelmiş zihniyetini değiştiren bir adam. Ülkemizde kaos yaratmak için çeşitli oyunlar oynayan, insanları köreltmeye, ortalığı karıştırmaya çalışan adamlar var. Her zaman varmış. Ancak birisi uyanmı. Olayların içinden birisi...

Bu yazımı özel blogumda da paylaştım. Sizleri de beklerim. Tabi amacım bloguma ziyaretçi çekmek. Ancak asıl amaç çoğunluğun olduğu yerde paylaşımda bulunmak. Blogumda herhangi bir reklam yok. Ticari bir amaç yok yani. Kafama esenleri, hatta sizin kafanıza esenleri paylaştığım bir yer. Neyse lafı çok uzattım. 

http://tanrininisivar.blogspot.com/2012/04/80li-yllarda-milliyetciydim-hala.html

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..