Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

89'dan sonra "sonunda" dedirten bir durumun getirdikleri...?

89'dan sonra "sonunda" dedirten bir durumun getirdikleri...?
 

Ben spordan anlamam. Ama derbileri elimden geldiğince izlerim. Hiç bir takımın fanatikliğini de yapmıyorum. İleride de yapacağımı zannetmiyorum.

Bu özellikleri taşıyan birisi olarak sporda yorum yaparsam eğer tarafsız yorum yapacağıma inanıyorum.

Fenerbahçe taraftarlarının bir kısmı, şampiyonluğu kaybetti diye stadyumu yaktı. Diğer taraftarların bir kısmı ise, basına saldırdı.

1989 yılından beri hiç bir Anadolu takımı şampiyon olamıyordu. Ve Bursaspor bunu kırdı. Trabzonspordan sonra şampiyon olan 2. Anadolu takımı oldu. Türkiyedeki 5 büyük takımdan biri oldu.

Bursaspor, tarihinden beri ilk kez şampiyon oldu.

Takdire şayan bir durum bu durum. Ne zamandan beri "artık Anadolu takımı şampiyon olsun"diyordum. Çünkü Anadolu takımı kazanırsa eğer sporun spor olduğu anlaşılacak, Türk sporunun kalitesi olacaktı. O yüzden bana kalırsa Bursaspor'un kazanması Türk sporuna bir kalite getirdi sonunda.

Fenerbahçe camiasındaki bir kısım sözde spor sever kişiler, bu durumları kabul etmediler. Yaptıkları bu saçma sapan hareketler için özür dilemelerini bekliyorum. (Hoş çok bekleyeceğimi de biliyorum) Bir daha aynı şeylerin yaşanmamasını temenni ediyorum.

Sporun kardeşlik olduğunu söylüyorsak bunu sözde değil özde yapmalıyız. Bu özde durum sağa sola hakaretler ederek, stadı yakarak, basına saldırarak olmaz.

Bunu yapmayan kimse kusura bakmasın kafadan sakat kişilerdir. Onlara Allah' dan şifa diliyorum.

Bu durum gerçekten fazlasıyla üzücü...

Umarım bir daha böyle durumlar olmaz. (Bunu bir daha söylüyorum çünkü kadafan sakat kişiler bir seferde anlamıyorlar.)

Spor yorumcularından bir kısım: "Sürekli 4 takımın kazanması" durumunu komplo teorisi olduğunu iddia ediyorlar.

Bu düşünceye katılmıyorum. Keşke sizler haklı olsanız ama maalesef öyle değil bunun en büyük 2 ispatı gözler önünde: 1) Trabzonspor' dan başka Anadolu takımı hiç şampiyonluk kazanmadı. 2)En son kazanan Trabzonspor bile 1989 yılında şampiyonluğu kazandı.

Ama geleceğe umutla bakmak gerekir. Umarım artık gerçekten hak eden kazanır.

Yiğidi öldüreceksin hakkını yemiyeceksin! Bursaspor, Fenerbahçe'nin %100 lük en az 6 pozisyonunu kurtaran Trabzonsporlu kalece Onur'u tebrik etmeli... Çünkü zaten şampiyonluk gibi bir durumu olmayan Trabzonspor istese bu kadar iyi kaleyi korumazdı.

(Ki zaten, gerçek anlamda her ne kadar Fenerbahçe iyi oynasada Trabzon sporlu kaleci Onur daha iyi oynadı.)

Kardeşçe, barış içinde, magandasız bir spor dileğiyle...

VOLKAN KAHYALAR

 
Toplam blog
: 105
: 645
Kayıt tarihi
: 06.03.07
 
 

Eğitimim: Trakya üniversitesi İpsala Meslek Yüksek okulu 2. sınıf gümrük işletme okuyorum. Liseyi..