Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

9. kitabımı yazıyorum...

9. kitabımı yazıyorum...

Geçen ay Türkiye’de seyahat ederek, gördüğüm memleketlere ilişkin yazdığım “Tek Başıma Gezdim" adlı kitabım yayına çıktı. Şimdi de Hobi kitap dalında kaleme aldığım “Yürüyüş Sporcusu” adını taşıyan 9. kitabımı yazmaya başladım.

Yazarlığın çok çalışmayı ve kendini her alanda geliştirmeyi, yenilemeyi ve güncellemeyi gerektiren büyük bir sanat olayı olduğunu bilerek, “Yürüyüş Sporcusu" adını taşıyan yeni kitabımın üzerinde çalışıyorum. Bu kitabımda yürüme hareketi, yürüyüş yapma, yürüyüşün sağlığa faydaları ve yürüyüş olimpiyatları gibi yürüyüş sporu ile ilgili daha bir çok önemli konuya değinerek, hobi olarak düzenli yaptığım yürüyüş sporunu her yaştan insana sevdirmek isteğimi kitabımda okuyuculara anlatacağım.

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..