Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

9 Nisan organizasyonu!

9 Nisan organizasyonu!
 

Turna kampımız.


Bir süre önce benim geçici başkanlığım altında “milliyet blog av grubu” kurmak istediğimi ve katılmak isteyen arkadaşlar için milliyetblogavgrubu@hotmail.com mail adresine mail atmalarını rica etmiştim. Sağ olsun birçok arkadaş bu konuyu ciddiye aldı ve 9 Nisan’da Turna organizasyonumuzu yaptık. 

MB tan katılımını beklediğim bazı arkadaşlar maalesef gelebileceklerini ima ettikleri halde bu organizasyonuna gelmemişlerdir! Ancak MB Tamer Onay, M.Talip Girgin ve Babasının oğlu Gökmen Girgin mahalleden Apaçi Kadir ile diğer sitelerden davete icabet eden balıkçı arkadaşlarımın katılımıyla bu organizasyon başarılı bir şekilde gerçekleşmiştir. 

Önümüzdeki günlerde Türkiye genelinde periyodik Balık avlarım başlayacaktır. Öncelikle Ege, Akdeniz ve İç Anadolu gezim var. Bu geziye katılmak için bana mail atıp “Bende katılmak istiyorum” deyip şartları soran arkadaşlara buradan sesleniyorum; iş ciddiye binince maçanız, kupalaşma mutasyonuna girecekse hiç beni aramayın! :) 

Bu iş ciddi iştir. Hedef balıklar Akya, Kılıç balığı, Barakuda, Lambuka, Sinarit, Köpekbalığı, Bal-rina, Vatoz, Kalkan, Karagöz, Mercan, Levrek, Minakop, Çipura vs. Sakın ha yanlış anlaşılmasın benim sazanlarla işim olmaz, daha Hazirana çok var :) 

İki gün otelde, üç gün teknede, iki gün çadırda üç gün otobüste; konaklama yeme içme tost ayran balık, olta takımı vs. Gezi tur bedeli 10 gün her şey dâhil 1500 TL yi buluyor. Tuttuğunuz balıkları evinize götürebilirsiniz ama yolda kokutursanız karışmam. :) Gezi’ye sayılı günler kaldı. Kayıt işlemleri için yukarıdaki adrese mail atabilirsiniz. Saygılar… 

M.Talip Girgin 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..