Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '17

 
Kategori
Güncel
 

95 yıllık Cumhuriyetin yaşadıklarına baktıkça

95 yıllık Cumhuriyetin yaşadıklarına baktıkça
 

Görüyor musunuz canlarım

95 yıllık Cumhuriyetimiz neler yaşar oldu

Uygarlıkta yarışacak yerde

Sorunlar yumağında yaşar oldu

İç barış bozuk dış barış bozuk

Ekonomi Allah’a emanet

Teknoloji yerlerde sayıyor

Geçim sıkıntısı gün geçtikçe

Kendini daha da arttırıyor

Özellikle genç issiz sayısı rekora koşuyor

Yatırım durumu gittikçe geriliyor

İhracat geriliyor

İç tüketim iyice durgunlaştı

Piyasada para dönmüyor

Bu durum ekonomiye darbedir canlarım

İç tüketim durağanlaşınca

Bir de dış satım durunca

Başlayacak yakında iş yeri kapanmaları

Bu ise felaketimiz olur işte

Üretim tüketim dengesi arıza yapınca

Bir de dış pazarlar gerilerse

İş yerleri neden üretecekler ki

Durum vahim yani canlarım

Maksadım kara tablo çizmek değil

Asla değil canlarım

20-30 bin civarında öğrencisi olan

Bir öğretmen olarak

Üzülüyorum ve çare arıyorum

Başka bir amacım yok inanın yok canlarım

Geçim sıkıntısının olduğu yerde

Huzur kalmaz canlarım

Huzurun olmadığı yerde de oturulmaz

Yarın insanlar başlarlar

Geçim sıkıntısından ötürü birbirlerine saldırmaya

Birlik bozulur ülkede

Dirlik kalmaz yani canlarım

Dirliğin kalmadığı yerde herkes beter olur

Her gün kötüye gidiş sürer gider

Bu da dış güçlerin işine yarar

Ve bir bakarsın ülke elden gidivermiş

Onun için canlarım

Gelin el ele verelim bu gidişi engelleyelim

Yapılacak iş aslında basit canlarım

Yapılacak iş yönetenleri doğruya çağırmak

Hepsi bu canlarım

Yönetenlerimiz yanlıştalar canlarım

Ülkeyi doğru yönetmek gibi bir dertleri yok adeta

Var güçleriye referandum üzerinde çalışıyorlar

Ülkede normal giden hiçbir şey yokken

Bu referanduma böyle sarılmaları yanlış canlarım

Bunu durdurmak lazım işte

Bunun için de tarafgirliği bırakıp

Uyarıda bulunan olmak lazım

İç barışı düzelttirmek lazım

Dış barışı düzelttirmek lazım

Ekonomiye çeki düzen verdirmek lazım

İşsizliği önlemek lazım

Fukaralığa gidişe dur dedirtmek lazım

Elbirliği gönül birliği güç birliği yaratıp

Ülkenin yeniden ayağa kalkmasını sağlatmak lazım

Yoksa canlarım yoksası çok kötü canlarım

Bu cumhuriyet giderse bir elden

Durum çok kötü olur canlarım

...

Referandum bir seçim değil canlarım

Asla seçimle karıştırmamak lazım bunu

Devletin işini gücünü bırakıp

Var gücüyle yükleneceği bir iş değil referandum canlarım

Bu mutlaka böyle bilinmeli

Yönetenlerin halkı boş yere oyalamalarını engellemek lazım

...

Saygı sevgi

Ve birlik beraberlik düşüncesinin ayağa kalkması dileklerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..