Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

9700. yorum üzerine!

En çok yorum alanlardan biriyim biliyorsunuz!

Bu akşam dikkatimi çekti, baktım tam 9700 olmuş!

Son yorumcum da Mesut Selek Ağabey!

Kendisini kutluyor yorumlarının devamını diliyorum!

Sanatçının mükâfatı alkışlar, blogcunun mükâfatı yorumlardır arkadaşlar!

Bunu daha önceki yazılarımda da belirtmiştim!

Yorumlar geldikçe kendimi daha sorumlu hissediyorum!

“Aklını başına devşir Ahmet! Abidik gubidik yazılar yazma! Yorumlara ihanet etme!”

Gerçekten de son yıllardaki yazılarımda gözle görülür bir akademik üslup var!

Ben demiyorum!

Şiirlerimde bile bu var!

Sevdalarım da şiirlerimi okuyorlar! (isim vermemem, boncuk hikâyesinden dolayı!)

“Ay ne güzel yazıyor! Mest oldum!”

Onlar mest oluyorlardı ama aslında ben onları test ediyordum! (bende de üç yanlış bir doğruyu götürmüyor! Yanlışı olan gider!)

Neyse!

Düşündüm de 9700. yorum sevabına Mesut Ağabeye karınca kararınca bir hediye göndereyim dedim!

Bir kitap!

Biliyorsunuz kitap en iyi arkadaştır arkadaşlar!

Babam da izin dönüşü kitap getirmişti bana! Havaalanından almış getirmiş!

“Battal Gazi!”

Okumadım tabi!

Ben izin dönüşü “Erkekçe” dergisi getirdim inadına!

“ Kitap neymiş görün!” Demek istedim!

Babam altı ayda bir izne gönderirdi beni!

"Kitap gibi!" getirirdim!

Mesut Ağabey ne tür kitap ister acaba?

Cevap ver Ağabey!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..