Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '18

 
Kategori
Dünya
 

ABD’nin Suriye’den Çekilmesi; Şaşırtıcı ve İnandırıcı Değil

ABD’nin Suriye’den Çekilmesi; Şaşırtıcı ve İnandırıcı Değil
 

Yani, Trump’ın “Suriye’den çekiliyoruz” açıklaması şaşırtıcı değil. Çünkü daha önce de defalarca “çekiliyoruz” demiş, hatta şimdiki gibi “süre” verdiği de olmuştu. Ama “sözü” gerçekleşmedi. Binaenaleyh, Bay Trump’ın sözleri inandırıcı da olmuyor.

Gerçi, Trump’ın bu defa ciddi olduğuna dair gelişmeler yok değil…

CIA “şok”ta!

İsrail “şok”ta!

Fransa “şok”ta!

Araplar “şok”ta!

İngiltere “şok”ta!

ABD Dışişleri “şok”ta!

ABD Kongre’si “şok”ta!

Trump’ın Ulusal Güvenlik Danışmanı John Bolton “şok”ta!

Hatta iktidara geldiğinden beri en yakınındaki isim olan, Savunma Bakanı Mattis “şok”ta… Hatta ve hatta istifa etti.

Bunlar neyi gösteriyor?

Bay Trump bu kararı içeride en yakınlarıyla bile müzakere etmeden,

Dışarıda ise “ezelî ve ebedî müttefikleri”yle mutabakata varmadan almış!

Eğer öyleyse, bu tam bir, “tek adam” kararı!

O vakit, buna nasıl inanılabilir?

Nasıl güvenilebilir?

Bugün, “çekiliyorum” diyen, yarın, “vazgeçtim” diyemez mi?

Veya “yakınları”, “müttefikleri” tarafından “vazgeçirilemez” mi?

ABD’nin çekilmesi bana inandırıcı gelmedi. Eğer yanılıyorsam ve ABD Suriye’den sahiden çekilirse, bu, Türkiye’nin ve Ortadoğu’nun bayramı olur.

İnanmıyorum ama inşallah bir an önce çekilir diyorum.

“Umut fakirin ekmeği”!

 

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..