Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '16

 
Kategori
Güncel
 

AKP'ye ayrıştırıcılık yakışmıyor

AKP'ye ayrıştırıcılık yakışmıyor
 

İnternetten alıntıdır


Ülkemin durumuna

Bakıyorum

Bakıyorum

Özellikle siyasi durumuna

Bakıyorum

Bakıyorum

Özellikle iktidar partisi AKP’ye

Bakıyorum

Bakıyorum şaşırıyorum doğrusu

Ve utanıyorum evet, evet utanıyorum

Yaklaşık 200 yıllık batılılaşma çabalarına

Yaklaşık 100 yıllık Cumhuriyetle yönetilmeye karşın

Geldiğimiz nokta “sıfıra sıfır elde var sıfır”

Maksadım yanlış anlaşılmasın

Siyaset yapmak değil katiyen değil

Maksadım bir öğretmen olarak

Çağdaşlaşma yolunda bir adım atamayışımızın

Hayretler içinde kalarak sözünü etmek

Tarihte hiçbir ulus

Çağdaşlaşma yolunda bunca çabaya karşın

Bu denli zayıf ve başarırız kalmamıştır

Yaklaşık 70 yıllık çok partili yönetime karşın

Bir türlü çok partililiği özümseyemeyişimiz

Hayretten küçük dilimi yutacağım vallahi ya

İktidar partisi AKP ne yapıyor böyle ya

Tek yaptığı şey ayrıştırmak

Ulusu ayrıştırıyor durmadan

Türk Kürt ayrışması yaratıyor bilmezden gelip

Laik dindar ayrışması yaratıyor yine bilmezden gelip

Modernlik tutuculuk ayrışması yaratıyor yine bilmezden gelip

AB ile ABD ile yol ayrımına giriyor halkı uyutarak

Ve Karadeniz’in doğusunda toprak koparttıracak bu yüzden

Ve yine Güney Anadolu’nun tamamının kopmasına neden olacak bu yüzden

Ve kendi çocuklarının dışında yüzbinlerce çocuğumuzun ölümüne sebep olacaklar

Sırf bu yüzden

Siyonizm’in kulak kaşımalarını anlamazdan gelişleri dehşet yaratacak yakında

Korkarım bu güzel yurt kan gölüne dönecek yakında

Ve en acısı da şu olacak canlarım birbirimizin acısına ortak olmayacağız

Böyle ülke mi olur böyle toplum mu olur canlarım

Ne yapıyor bu durumda AKP, şunu yapıyor

Almışlar elline birer kemençe “başkanlık başımın tacı da tacı” türküsü çalıyorlar

Çalıyorlar söylüyorlar ve oynuyorlar

Oysa çağdaş demokrasilerde

İnsanlar “eşitlik özgürlük ve kardeşlik” bileşeninden birdirler

Herkesin yaşamadan yana sorunu yoktur

Herkesin güvenlikten yana sorunu yoktur

Herkesin sevilmekten yana sorunu yoktur

Herkesin yarın endişesi yoktur

Herkesin kendisini ifade etmekten yana sorunu yoktur

Yurtta barış dünyada barış olgusu tutmuş dev bir ağaç olmuştur

İnsanlar “birlikte yaşama ülküsünün” altında yaşamaktadırlar mutlu

Soruyorum şimdi sizler bu gereksinimleri yaşıyor musunuz gerçekten

Ben yaşamıyorum doğrusu iyi biliyorum ki büyük çoğunluk da yaşamıyor

Saygı yok oldu toplumda sevgi yok oldu iyilik yapma yok oldu

Herkes kendisini düşünür oldu altta kalanın canı çıkıyor kimsenin umurunda değil

Sözlerimin sonunu şöyle bağlıyorum

Sevgi AKP yönetici ve sempatizanları gelin bu tehlikeli gidişten vazgeçin canlarım

Saygı sevgi çerçevesinde birlik olalım mutlu yaşayalım

Saygı sevgi sağlık ve mutluluk dileklerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..