Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

A.Nilgün Aktaş

İşte size Milliyet Blog'ta en severek okuduğum yazarı takdim ediyorum: A.Nilgün Aktaş... 

Hemen yazımın başında belirtmek isterim ki, Ulusal basınımız onu farkettiğinde, ondan çok iyi bir edebiyat eleştirmeni olacağını, ya da kılı kırk yaran titizliği ve her yazısını yazmadan önce, günlerce, üzerinde düşünüp, bilimadamı ciddiyet ve hassaslığıyla konuya yaklaştığını anladığında; mükemmel ötesi bir editör olacağını geç de olsa, göreceklerdir; kuşkusuz... 

Tabi o gün geldiğinde, ben o gecikmeli kaşiflerin karşısında, bacak bacak üstüne atmış, buz gibi portakal suyumu yudumlarken, yüzümde olabildiğince gıcık eden bir gülümseme ve olanca ukalalığımla; havamı basacağım onlara! 

- Günaydın beyler! Üsküdar'da sabah oldu! Atı alan Nilgün hanım yarı yolu çoktan geçti! Bari yetişin de, hakettiği yerde yazmaya başlasın böylece... 

- İnsani duyarlılığı en üst düzeyde, farkındalık beceri ve çabası olağanüstü, belki de Milliyet Bloğun en kitapkurdu yazarı bence sevgili A.Nilgün Aktaş... 

- Zor beğenen biri olması, yazılarındaki mükemmeliyetçi kusursuzluğun da ana kaynağı... 

- İnatçı ve fazlasıyla şansını zorlayan olması da, onun, edebiyat dünyasındaki parlak geleceğinin garantisi... 

- Anı okumayı seviyor ve hala kendisinin kaleme aldığı, okuyanı da çaktırmadan, anının geçtiği zamanlara götüren, olabildiğine doğal ve içten anılarından okumamışsanız eğer,  

Vah! Vaaahhhh ki vah! Siz daha bu blogta hiç anı okumamışsınız! 

- Kişisel Gelişim, Felsefe, özellikle Ruh sağlığı ve Psikoloji konulu yazılarını hararetle tavsiye ediyorum sizlere... 

- Editör olabilecek kadar üst düzeyde edebiyatla içiçeliğini de yukarıda anlattığıma göre... Size bir de kitap konulu yazılarına da bakın dememe gerek yok herhalde! Ben kitap okumayı sevip, kitap eleştirisi yazmayı pek sevmediğimden; bu eksikliğimi de Nilgün hanımdan tamamladığımı söylemeliyim hemen sizlere... Nilgün hanımın bu kadar iyi bir kitap okuru ve yazarı olmasında, olağanüstü çaba ve emeği olan, rahmetli babasını da burada anmadan, yazıma devam edemeyeceğimi de söylemeliyim hemen... 

- Çok sayıda olmasa da, Tarih yazılarını da kayda değer buluyorum Nilgün hanımcığımın... 

- Başının üstünden geçen buluttan bile nem kapan, hatta bu yüzden, benim kadar sakin bir adamı bile çileden çıkaran ALINGANLIĞINI saymazsam eğer, kişiliğini oluşturan diğer özellikleriyle de farklı bir insan, farklı bir kadın olduğunu düşünüyorum Nilgün hanımın... 

- Bugün benim MİLLİYET BLOG'ta 150. günüm... Kaleme aldığım bu yazı da 150. Bloğum... Benim için böylesine önemli bir günde, böylesine değerli bir konuyu yazıya dökmem; bu güne kadar Milliyet Blog'ta yaptıklarımın en iyi ve en değerlisi belki de... Ne zamandır yapmayı düşündüğüm bir görevi yerine getirdiğim için de gönlüm, ruhum huzur içinde... 

Yazdıklarınız ve yaptıklarınız, kişisel gelişimime sağladığınız katkılarınız, zaman zaman, yazılarınızla çok farklı dünyalara götürdüğünüz ruhum da, size teşekkür etmekte... İyi ki varsınız.; Nilgün hanımcığım... 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..