Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '15

 
Kategori
Blog
 

Acımadı ki... Benim kitabım...

Acımadı ki... Benim kitabım...
 

Blogdan 48 arkadaş bir kitap çıkarmışlar. Adı Acımadı ki... Kitapta tamamı bana ait hikayeler var. "İyi de kardeşim 48 kişinin çocukluk anıları nasıl sana ait olur?" diyorsanız bir adım daha ileri gideyim kitabın adı bile bana ait. Size ait. Blogda ne kadar yazan arkadaş varsa bu hikayeler onlara ait.

Söylemeye çalıştığım şu aslında. Hepimiz bu kitabı sahiplenmeliyiz. Hepimiz bu kitaba destek vermeliyiz. Bu kitaba "Arkadaşlarımızın kitabı" diye bakmayalım. Bu bizim kitabımız. 48 arkadaşımız hiç bir komplekse kapılmadan bir araya gelmişler bir kitaba imza atmışlar. Bir kitapta buluşmuşlar. Kitap bana göre mutlaka alınmalı. Her birimiz bu kitabı satın almalıyız. Birine hediye verecekseniz bu kitabı verin. 

Kitabın adı muhteşem. Çocukluk ancak bu kadar güzel bir şekilde bir kitaba yansıyabilir. Bu kitaba sahip çıkmamız aslında bizim kendi yazdıklarımıza da sahip çıkmamızdır. Bizler bu kitaba bu kitapta yer alan 48 kişiden daha fazla sahip çıkmalıyız. 

Bendeniz bilenler bilir bilim kurgu delisiyim. En büyük saplanyım zamanda yolculuk. Ve emin olun gelecekte belki de bizleri bu kitap temsil edecek. Belki bir sahafta bir insan bu kitabı alacak okuyacak. Blog yazarları bu kitapla geleceğe kalacak.

Ne güzel bir şeydir kitap. Ne güzel bir şeydir 48 arkadaşın kitap yazmak için buluşması. Onların bir ortak ürünü olması.

Bu kitap başarılı olur mu derseniz. Bu kitap zaten başardı. Bu kitabı yayınlayan arkadaşlar 48 insanın aynı duyguda bir araya gelerek bir ürün verebileceğini gösterdiler bize. Onlar kendi hayallerini gerçekleştirdiler. 

48 arkadaş bir araya gelip bir kitap çıkarmışlarsa biz de o kitabı alalım. Bu 48 arkadaş sonuçta o kitapta öyküleri var kitabı çok fazla yazamayabilirler. O zaman  bizler yazalım. 

Blogdaki herkesi bir şekilde Acımadı ki kitabını alarak selfi yapmaya davet ediyorum. Bu kitapla fotoğraf çektirip yayınlayalım o fotoğrafları. 

Ne demiş atalarımız...

Bülbülü altın kafese koymuşlar, "Abi Acımadı ki diye bi kitap var getirin okuyalım vakit geçmiyor" demiş.

Acı patlıcanı kırağı çalmaz. Acımadı ki okumayanı kurt kapar. 

Dost acı söyler. 

"Kardeş bize iki acılı adana bir de Acımadı ki kitabını kap gel be."

Bu kitabı yazan yayınlayan 48 arkadaşı kutluyorum.

 

 

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..