Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '15

 
Kategori
TV Programları
 

Adını Feriha Koydum ve asla unutmayacağım

Adını Feriha Koydum ve asla unutmayacağım
 

Profil resimleri aynıydı


Gene bir sene geçti ve 29/ 6/ 2015 tarihini gösterdi takvim, saatler 15:00’i çağırırken AFK- FEmir fanları yüreklerinin sesi ile twitterı salladı. Senelik rituel oldu bu tavır! Belli ki kalpleri ile izledikleri Adını Feriha Koydum dizisini yaşatmak, hatırlatmak için oradalardı. Şimdiye kadar bu kadar büyük, bu kadar dizilerine ve birbirlerine bağlı, yıllar geçse de unutmayan, unutmaktan vaz geçmiş bir topluluk görmedim.

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy’un Feriha ve Emir oluşu üzerinden geçen yıllar aşklarını eskitememiş. Diziler biter aradan zaman geçer seyirci dizisinin üzerine bir yenisini sever, oysa AFK dizisinin takipçileri bu diziyi kurşun gibi mıhlamışlar kalplerine. Bir arada hareket edişleri insanı etkiliyor, onları izliyorum, gözlüyorum ve çok seviyorum. Arı çalışkanlığında çalışan parmaklar kim bilir dakikada kaç mesaj atıyordur, yüreklerinden gelen kocaman aşk nameleri bir anda twitterı toz-dumana katıyor.

Dizi diyerek geçmeyin, bu dizinin yarattığı koskocaman bir aile var karşımızda. Her sene yaptıkları gibi gene profil resimlerini hep birlikte aynı fotoğraf olarak değiştirdiler ve sayfada bir anda binlerce aynı aşkı gördük gene, yine, yeniden. Hazal- Çağatay ikilisi yıllardır bir araya getirilemiyor ya da getirilmiyor ama her sene aynı gün AFK- FEmir onları yanyana getirmeyi başarıyor ve dünyaya adlarını yazdırıyor.

Yapımcılar görmezden de gelse Feriha ve Emir sonsuz aşka kavuştu ve Efsane oldular. Ölümsüz aşıklar kervanında yerini alan çift, dünyanın her yerinde tek bir kalp olarak atmaya devam edecekler. Bu aşk tarih yazar! Bitmiş bir dizinin halen gündemde kalabilmesi kalbini Feriha ve Emir’e kaptırmış olan ateşli, tutkulu sevdalı fanlar sayesinde sürüp gidecek. Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy bu sevgiyi ateşlese de asıl patlamayı Feriha ve Emir’e duydukları aşkla yaşayan sıcacık kalpli fanlardır.

Adını Feriha Koydum ama son noktayı henüz koyamadım tadında yaşanacak, yaşatılacak bu aşk için bütün destekleyen fanların parmak uçlarından tek tek öpüyorum, “İyi ki varsınız, iyi ki AFK’yı sevdiniz”. Helal Olsun Size!

Karşılıksız seveninizin çok olması dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

 eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..