Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '11

 
Kategori
Anılar
 

Ağlayayım mı?

Ağlayayım mı?
 

Merhaba..... 

Ağlamaktan usandım ben mi duygusalım hayat mı zor? Yoksa ben mi taşıyamaz oldum. 

Çocuk gibi salya sümük bağıra bağıra ağlamak istiyorum. Nedensiz yersiz hatta zamansız. Hayata 7 aylık başlamışım savaşmak uğruna tutunmuşum hayata sıkıca sonra bir sürü hastalıklar unutmadan verem bile olmuşum. İlkokula 6 yaşında başlayıp 17 yaşında devlet memuru oldum mahkeme kararıyla . 18 evlenip 19 doğum yaptım süper de mi.... Dünyalar güzeli bir kızım oldu o da dünyaya anası gibi erken geldi. Devam etsem mi hayat değil ışık hızı şeklinde yol alma 6 vilayet gezdim eş durumundan doğu illerinde sonra Adapazarına geldim. Oğluma istemiyerek hamile kaldım evlilik sallantıda düzelir dediler doğum yaptım kara kaşlı karagözlü prensim allahıma bin şükür beni hayata bağladı sonra aldatılmalar yakalamalar ve boşanma yaş 31 ben çok hızlıyım şimdi iki çocuğumla dimdik hayatta kalma çabasındayım. 

Söyleyin bakalım ağlayayım mı ağlamayayım mı ne dersiniz........... 

 
Toplam blog
: 23
: 143
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

 sufi ..