Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '16

 
Kategori
Şiir
 

Allah yolundayım

Allah yolundayım
 

Ebruli sanatı- Sökeli sanatçı Mustafa Akgün


Yoldayım

Yürüyorum gündüz gece

Allah yolu bu yolun adı

Sıfırladım kendimi oldum bir hiç

Solladım yaşamı düştüm yollara

Çabalar dururum her gün

Bir önceki günden bugün

Daha az günahkâr olmaya

İşte temel çelişkilerim

İşte onlardan sıyrılıp aldığım halim

Ben bir tasavvuf ereniyim

Saygıdır sevgidir büyüttüğüm

Beklediğim tek şey bir olmaktır bir

Allah sevendir seven

Yoktur bundan başka bildiğim

Söyler dururum hep Allah sevendir

...

ALLAH SEVENDİR

Hep bir sıkıntı içimde

Hep bir daralma ruhumda

Tüm benliğimi sarmış

Bir mutsuzluk

 .

Sıradan bir sevgi

Sıradan bir seven

Gideremez bu yoksunluğu 

Ulvi sevgidir arayıp durduğum

.

O gelse yanıma

Gülümsese yüzüme

Seslense sessizce kulağıma

Okşasa ruhumu sesi yeter

.
Bu dünya acı

Şimdi anlam kazanıyor

Buda’nın

Yaşam acıdan ibarettir deyişi

.
Oysa  

Acılar ortaktır

Bir araya gelinse paylaşılsa

İnsan da acılar da kurtulur

 .

Duyumsuyorum

Sanki

Yanımda yakınımda

Ha tuttu ha tutacak elimden

O Allah 

O seven

Onu üzmek değil

Sevindirmek en büyük dileğim

    (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 ...

Saygıdır sevgidir besleyip büyüttüğüm

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..