Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '15

 
Kategori
Blog
 

Altı aydır yokum, Milliyet Blog'a rehavet çökmüş.

Altı aydır yokum, Milliyet Blog'a rehavet çökmüş.
 

Bu yaşdan sonra İngilizce Kursuna yazıldım. Haftada iki gün ve toplam altı saatlik ve altı ay süreli bir kurs, Beylikdüzü Halk Eğitim Merkezi kursu.

Gayet iyi oldu. Unuttuğum birçok şeyi yeniden öğrendim ve yenilerini ekledim.

Tabii bu arada Milliyet Blog'tan çok uzak kaldım.

Bu arada değerli arkadaşlarımın yazılarını özledim.

Benim özlendiğimi pek zannetmiyorum.

Evet MB'ye rehavet çökmüş diyorum.

Değişen yeni bir uygulama yok.

Yeni projeler yok.

Mutat toplantılarımız da pek yok gibi.

Ancak anladığım kadarıyla MB'ye yeni genç arkadaşlar katılmışlar.

Belki yanılıyorum. Çünkü bu hususu Ümit Culduz arkadaşımız çok iyi bilir.

Hep yazmışımdır. Blog da bir canlı varlık gibidir. Hareket etmesi, yenilikler yaşaması, eğlenmesi, ses çıkartması gerekir.

Ahmet Bal, Cem Beraat Çamsarı, Kerim Korkut, Kadri Kanpak arkadaşlarımız, Milliyet Blog'a hareket ve neşe getirmeye çalışmışlardır. Ama bu gayretler çok kadük kalmıştır. Zira katılım azdır.

Genel düşünce, " yazımı yazarım, kenara çekilirim ". Aynen "gözümü kaparım, vazifemi yaparım" gibi.

Onun için diyorum ki bizim sinerji grubu üyelerimiz ( Kadri Kanpak, Kerim Korkut, Hızır Kabil, Sabiha Rana, Emre Tekin, Ayşegül Hayvar, Baver Ergun ) ve M.B'ye yeni katılan arkadaşlar ve eski değerli üyeler olarak,1 Ağustos 2015 tarihinde, cumartesi Günü, saat 14,00- 18.00 arası Gülhane Parkı'nda  bir toplantı yapalım. Mekanı Kadri Kanpak arkadaşımızla tespit edip bildiririz.

Toplantı gündemimiz  " Türkiyemizdeki orijinal turistik yöreler ve en iyi turistik mekanlar " olsun ve toplantıdaki tespitleri Blog'da yayınlayalım.

Şimdiden katılacak arkadaşlara teşekkür ederim.

Saygılarımla.

Not: Bu yazıya tenkit gönderilmemesi rica olunur. Ancak yorumlara açığız. Davetiye bir kişiliktir. 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..