Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '18

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Amerika'ya Nasıl Gidilir ?

Amerika'ya Nasıl Gidilir ?
 

New York / Doğu Amerika Gezim 2016


Dünyayı gezmek, keşfetmek içimizde var! Yeni yerler görmek, farklı iklimlerle tanışmak istiyoruz. Hepimizin aklında farklı bir rota… Fakat çoğumuz Amerika’ya gitmenin hayalini çokça kurmuşuzdur. Peki nasıl gideceğiz bu Amerika’ya ?
 
Work And Travel
Öğrenciler arasında en popüler olan bu ! Work and Travel, Amerikan Hükümeti’nin yıllardır desteklediği bir seçenek. Bu programla 3-6 ay için Amerika’da çalışma ve kazandığınız parayla gezme şansınız var.
 
Turist Olarak Amerika’ya Gitmek
Bana kalırsa en makul seçenek. Çünkü biz hayallerimizdeki bu ülkeyi keşfetmek istiyoruz, hiçbir aracı kuruma bağlı kalmadan ve tamamen kendi programımızı çizerek.
Amerika’nın, amacı sadece bizim gibi gezmek olan insanlara karşı cömert vize politikasını da unutmamak gerek.
 
Amerika’da Çalışmak ve Çalışma İzni
Ben ülkemizden Amerika’ya temelli gitme fikrinin karşısında bir insanım. Zaten yazdıklarım ve tecrübelerim de geziler üzerine. Bu kadar yere gidince ülkelerin yaşam standartları hakkında da fazlaca bilginiz oluyor. Benim bu fikrim sadece milliyetçilikten değil!
Amerika’nın abartıldığı kadar iyi yaşam standartları sunmadığını düşünüyorum, ekonomisi ve dünyadaki konumu tartışılmaz, fakat yaşam standartı ne ölçüde?
 
Amerika’ya Gitmek Ne Kadara Mal Olur?
Bu en çok merak edilen sanırım. Herkesin yaptığı gibi genel geçer konuşmayacağım. 2018’in ilk günlerinde bu yazımı yazarken güncel kurla beraber (3.80 TL) kendi planladığınız bir haftalık Amerika gezisinin 4.000-5.000 TL civarına mal edilebileceğini düşünüyorum.
 
 

 

 
Toplam blog
: 31
: 100
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Ziyaret ettiğim 55'ten fazla ülke ve yüzlerce şehir ardından deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum...