Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Anadolu Mesleki Eğitim Derneği

http://blog.milliyet.com.tr/anadolumed

20 Ağustos '14

 
Kategori
Burs / Staj
 

Anadolu Mesleki Eğitim Derneği'nin hazırladığı LDV Projesi Ulusal Ajans tarafından desteklendi

Anadolu Mesleki Eğitim Derneği'nin hazırladığı LDV Projesi Ulusal Ajans tarafından desteklendi
 

Anadolu Mesleki Eğitim Derneği tarafından hazırlanan “Hayata +1 ile Başlama” İsimli PLM projesi


Avrupa Birliği’ne üye ve aday ülkelerin mesleki eğitime yönelik politikalarını desteklemek ve geliştirmek amacı ile yürütülen Avrupa Birliği Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) programı kapsamında; Anadolu Mesleki Eğitim Derneği tarafından hazırlanan “Hayata +1 ile Başlama” İsimli PLMprojesi, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı(Ulusal Ajans), tarafından desteklenmiştir. Ulusal Ajansa sunulan 2118 Hareketlilik proje teklifinden 348 proje teklifi mevcut bütçe imkânları çerçevesinde Değerlendirme Komitesi tarafından desteklenmeye değer bulunurken, 60 proje teklifi de yedek olarak tespit edildi.

Hayat Boyu Öğrenme kapsamında Meslekî eğitimle ilgili farklı kuruluşları içeren uluslararası ortaklıkların projelerini destekleyerek, üye ülkelerin bu alandaki politika ve yenilikçi eylemlerini geliştirmelerine yardımcı olmayı amaçlayan Leonardo da Vinci Programı Avrupa Birliğinde meslekî eğitimi geliştirmek amacıyla 6 Aralık 1994 tarihinde kabul edilmiş, birinci safhası 1995–1999 yılları arasında uygulanmış, ikincisi 2000–2006 yılları arasında, üçüncüsü ise 2007–2013 yılları arasında uygulanmakta olan bir meslekî eğitim eylem programıdır.

Bu program kapsamındadesteklenen projemiz ile Ankara Ostim Mesleki Eğitim Merkezi ve Yenimahalle Halk Eğitim Merkezinde öğrenim gören kadın Kursiyerlerinden 36 kişi Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri, Moda Tasarım, Okul Öncesi Eğitim alanı ile ilgili kadın kursiyerlerimizin eğitim ihtiyacının AB Boyutunda karşılanması, Alanlarında piyasanın ihtiyaç duyduğu niteliklere haiz bireyler olarak, AB işgücü piyasasına katılabilmelerini kolaylaştırmak için eğitim alabilmeleri, uygulamaları gerçekleştirebilmeleri, AB Ortak kültürünü tanımak ve dilsel gelişimlerini sağlamak amacı ile ALMANYA, İSPANYA, HOLLANDA ve İTALYA’da Staj faaliyetlerine katılacaktır.

Anadolu Mesleki Eğitim Derneği Koordinatörlüğünde, Kadınların Mesleki Eğitime katılımlarını sağlamak Amacı ile yürütülen Avrupa Birliği Leonardo da Vinci Projesi Başarı ile tamamlandı.

Avrupa Birliği’ne üye ve aday ülkelerin mesleki eğitime yönelik politikalarını desteklemek ve geliştirmek amacı ile yürütülen Avrupa Birliği Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) programı kapsamında tüm masrafları Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Merkezi Başkanlığı tarafından karşılanan; Derneğimizin proje sahibi olduğu ve Ostim Mesleki Eğitim Merkezi ve Yenimahalle Halk Eğitim Merkezinde Öğrenim gören Ciltbakım/Makyaj, Okul Öncesi Eğitimi ve Moda Tasarım kursiyeri 36 Kadın mesleki Eğitim ve Staj faaliyeti başarı ile tamamlanarak Yurda Döndü. Kursiyerler 17-31 Mayıs 2014  Tarihleri arasında eğitim gördükleri alanda ALMANYA, İSPANYA, HOLLANDA ve İTALYA’da stajlarını gerçekleştirerek, mesleki yeterliliklerini Avrupa’da geliştirme fırsatı bulmuşlardır. 

 
Toplam blog
: 29
: 206
Kayıt tarihi
: 20.08.13
 
 

Anadolu Mesleki Eğitim Derneği mesleki eğitimde yeni fikirlerini, düşüncelerini, eleştirilerini v..