Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '18

 
Kategori
Güncel
 

Andımız ve Irkçılık

Andımız ve Irkçılık
 

Türküm, Doğruyum, Çalışkanım

Bu cümlede geçen Türk'üm kelimesinin ırkçılık olduğunu,Türk olmayan insanlara zorla Türk'üm dedirtmenin yanlış olduğunu savunuyorlar.

Özetle Türkler ırkçılık ve faşistlik yapıyor diyorlar. Ben lazım çerkezim kürdün sizden değilim demek ırkçılık ayrımcılık olmuyor.

Terör örgütüne destek olmak bölücülük olmuyor. Ama asırlardır bi arada yaşayan insanlar bu milletin evladıdır.Türk milletidir demek bölücülük oluyor!!!

Diyoruz ki biz bir olmazsak güçlenemeyiz ,onların ekmeğine yağ sürmeyin yıl 2018 olmuş adamlar uzayda tarımı konuşuyor diyoruz ama yine ırkçı biz oluyoruz. Almanyadaki Türkler Alman mı şimdi diyorlar. Ama oradaki Türkler 5 asırdır bir arada yaşamıyor. Ben dört yıl üniversite okudum devletin kimseye kürt diye laz diye ayrım yaptığını görmedim aynı imkanlarla okuduk hepimiz.

Medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar demiş Akif. Ne güzel de demiş. Biz ne İngilizler gibi afrikalıları kafeslerde sergiledik, ne amerikalılar gibi zencileri, kızılderelileri katlettik. Ne de Almanyada Türklere yapılan ırkçılığı yaptık.

Muhafazakarsan gerici, milliyetçiysen faşist oluyorsun ama Ben başka ırktanım Türk milletinden değilim dersen hümanist neyin adaleti bu insan anlayamıyor.

Ben Türk olduğumla ve Türk milletine ait olduğum için gurur duyuyorum Umarım bir gün hangi ırka mensup olursa olsun insanlar Türk milletine aidim diyebilir. Çünkü bir olmazsak yok oluruz.

Andımıza gelecek olursak andımızın okunması değil uygulanması daha önemli.Çalışkan ve daima ileriye giden nesiller şart ve yüz kerede desek anlamayacaklar ama oradaki Türk milletin adıdır ve ne kadar mutluluk vericidir. Bölücülük yapmak yerine ülkesini seven Türk'üm diyebilen insanlar.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!! 

 
Toplam blog
: 9
: 136
Kayıt tarihi
: 13.09.18
 
 

AKÜ Sosyal Bilgiler Öğretmenliği mezunuyum. SBE yüksek lisans öğrencisiyim. Sosyal bilimler ilgi ..