Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anlat Dinliyorum

Anlat Dinliyorum
 

       Anlamıyorum... Kaçan kovalanır felsefesiyle nefes alan kişileri. Sahi nefes alıyorlar mı? Ne oluyor da kaçmayı tercih ediyorlar? Hayır, yani bilsek ona göre kovalayacağız. Büyüklerimin yaptığı bir eylem vardır. Gidenin arkasından bir tas su dökülür derler. Keza yan yana olmak varken nedir sizi kaçıran?

      Anlamıyorum... Emellerine ulaşmak için insan kullanan kişileri. Sadece güç, başarı, güzellik ve özel olmakla ilgilenen benmerkezci, büyüklenmeci insanları da merak etmiyor değilim. Mesela ne yiyip ne içiyorlar, egolarını için! Çünkü saf yerine konulan insanların zekâlarından ziyade iyi niyetlerinden haberdarım ben.

      Anlamıyorum... Herkes mi özünde iyi olur. Peki, kim bu hakkımızı yiyenler? Kim bu can yakanlar ileri geri konuşarak canımızı sıkmaya çalışanlar ekmekle oynayan kim? Çoğunluk iyiyse, kimden geliyor bu kötülük?

     Anlamıyorum… ‘Gerçekler acıdır’ sözüyle yakınlık kurmaya çalışan insanları. Kendimi bildim bileli bu söz hep düşündürmüştür beni. İnsan diliyle söylediği sözü, yaptığı hareketi niye hayatın acımasızlığına mâl eder ki. Fikrimce sen kötüsün gerçek bu, sen acımasızsın hayatında bu.

      Birini gerçekten seviyorsam seni seviyorum derim. Gündelik anlarımı paylaşırım. Giderim buluşurum planlar yaparım ve durduğu yerde de dururum. Varlığından rahatsız olduysam ilgilenmem soğuk bakarım kısa cevaplarla başımdan savuştururum. Eğer haz almadıysam hayatlarından bana ne. Kızdırdıysa beni bir kere mutlaka susarım, alttan alırım sonraki akışlarda ise affetmem.  Susmam. Susamam. Anlatırım kızdığım noktayı.

      Özetle anlamadığım çok şey var. Bunun bilincindeyim, yaşımın yetmediğinde yaşadıklarımla farkındayım her şeyin. Günlük hayatımda zaman zaman dostlardan gelen ‘Bir laf yapıştırmam lazım. Bir ezmek gerekir. Egomu tatmin edeyim. Nasıl olsa ceptesin’… Modeli işlemiyor artık. Kendi hayatlarının arasına başkalarının açıklarını aramaya nasıl vakit harcıyorlar acaba? Birinin mutsuzluğu bir diğerini neden sevindiriyor ki? Birinin başarısı bir diğerini neden üzüyor? Birinin emeği diğerini tepelere çıkarıyor?  Anlamıyorum ben. Bu yüzden ne olur biri bana hayatı zorlaştırmaya çalışan insanları anlatsın. 

 

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..