Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '18

 
Kategori
Blog
 

Antre

Antre
 

Öncelikle herkese merhaba!

Uzun zamandır aklımda olan bir blog oluşturma işini bana esin kaynağı olan bir arkadaşım sayesinde Milliyet Blog'da hayata geçirmeye karar verdim. Şu an bu yazıyı yazarken bile oldukça heyecanlı ve hevesliyim. Ben Aslıhan Ayten Baydoğan. Psikolojik danışman ve rehber öğretmenim. 

Yazı yazmak kendimi bildim bileli benim için en önemli rahatlama, kendimi ifade etme biçimiydi. An gelir sayfalarca yazar, an gelir günlerce kalem kıpırdatamazdım. Şimdi ise sevgili okur, belki bir kişiye yazım ulaşır, O'na bir noktada yol gösterir ya da yalnız olmadığını hissettirir umuduyla yazmaya; dilim döndüğünce bir şeyleri anlatmaya çalışacağım.

Biliyorsunuz ki sürekli değişen bir dünyadayız. Bu değişimler karşısında ruh sağlığımızı bozmadan ayakta durabilmek ve uyum sağlayabilmek gerekiyor. Bir de ülkemize baktığımızda sürekli değişen bir eğitim sistemimiz, uzun ders saatleri sonucunda bitap düşen öğrencilerimiz ve hiç sonu gelmeyen sınavlarımız var. Yani bu dönemde tüm insanların sağlam bir ruh sağlığına; öğrencilerimizin fiziksel ve ruhsal sağlıklarını kaybetmeden, akademik olarak kendilerine en uygun hedefi belirleyip bu yolda sağlam adımlarla ilerlemeye ihtiyaçları var. İşte tam da bu yüzden planım uçsuz bucaksız, öğrenmenin hiç bir zaman bitmeyeceği psikoloji ve eğitim konularında sizlere yazılarımı ulaştırmak. Siz de merak ettiğiniz konuları benimle paylaşabilir, böylelikle ihtiyaca yönelik konulara değinmemi sağlayabilirsiniz.

Bir sonraki yazıya kadar sevgiyle kalın..

 

 
Toplam blog
: 36
: 296
Kayıt tarihi
: 10.10.18
 
 

Eskişehir Anadolu Üniversitesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü mezunuyum. 2014 yılınd..