Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '16

     
    Kategori
    Pazarlama
     

    Markalaşmanın ve büyümenin yolu dijital pazarlamadan geçiyor

     
    Dijital dünyada büyük küçük bütün firmalar için birçok fırsat var. Dijital platformlarda ekonomik bütçelerle harika sonuçlar yakalanabiliyor.
     
    Markalaşmak ve işleri büyütmek için Online medya planlama, Google Adwords, arama motoru optimizasyonu (SEO), Sosyal medya pazarlama, Mobil pazarlama, Görüntülü ağ (banner, video) Reklamları, Yeniden pazarlama ve Dijital pazarlama danışmanlığı konuları öne çıkmaktadır.
     
    Türkiye’de 2013 yılında 1,169 Milyar TL internet reklam yatırımı yapıldı. Bunun 587 Milyon TL’si arama motoru pazarlamasına ayrıldı. Bu rakamlar yurt içi ve yurt dışı pazarlarda ticaretini büyütmek isteyen firmaların dijital pazarlamaya verdiği önemi gösteriyor.
     
    Piyasa koşulları çok zorlu ve çok fazla rakip var. Bu koşullarda firmanızı öne çıkarmak zor ama imkânsız değil. Tüketicilerin yüzde 80’i ürün ya da hizmet almadan önce internette araştırma yapıyor. Siz de dijital pazarlamaya bütçe ayırarak tam da sizin sattığınız ürün ve hizmetlere ilgi duyan hedef kitleye ulaşabilirsiniz. Üstelik sadece web sitenizi ziyaret eden potansiyel müşteriler için ödeme yaparsınız.
     
    Google’da arama reklamları, internette görüntülü reklamları, mobil uygulama reklamları ve yeniden pazarlama reklamlarıyla hızlı ve ekonomik sonuçlar alınabilir. Dijitaldeki gelişmeler ve buna çok hızlı uyum sağlayan müşteriler olunca bu süreç markaları yakından ilgilendiriyor. Dijitalde başarılı olmak giderek önemli hale geliyor. Dijitalde yapılan hatalar markaların itibarını olumsuz etkiliyor. Marka yöneticilerini tedirgin ediyor ve kafalarını karıştırıyor.
     
    Başarılı olmak için yalnızca tedarikçi gibi hareket eden bir reklam şirketi ile değil stratejik çözüm ortağı olarak kendini konumlandıran bir şirket ile çalışmak önem taşımaktadır. 

     

     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 46
    Kayıt tarihi
    : 02.02.16
     
     

    2004 yılında VizyonMedya dijital ajansını kurarak dijital sektöre adım attım. 100'lerce web tasar..