Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '16

 
Kategori
TV Programları
 

Aşk Laftan Anlamaz ve Yüksek Sosyete pek tutacak gibi gözükmüyor.

Aşk Laftan Anlamaz ve Yüksek Sosyete pek tutacak gibi gözükmüyor.
 

 Bugünlerde akşamları en büyük eğlencemiz internetten dizi izlemek kızımla birlikte. Bebeğimizi uyutuyoruz,alıyoruz ellerimize Magnumlarımızı geçiyoruz televizyonun karşısına açıyoruz dizi izle neti, başlıyoruz seyretmeye aynen eski günlerdeki gibi. Paris'teki, Kanada'daki, Taahallese'deki gibi. Bir fark var. daha önceleri bilgisayardan izlerken şimdi bilgisayarı büyük ekran televizyona bağlıyoruz ve zevkle oturuyoruz ekran başında.

 Önce bütün kış seyrettiğimiz dizilerin sezon finallerini izledik.Onlar bitince ne yapacağız. Yeni başlayan dizilere bakalım dedik.İki gecedir yeni dizilerdeyiz. Bir gece önce Yüksek Sosyete, dün gece de Aşk Laftan Anlamaz.

 Yaz için hazırlanmış, güzel kızların, yakışıklı delikanlıların güzel malikanelerde aşk dolu öykülerini anlatan yapımlar ikisi de.

 Sanırım senaristler konu sıkıntısı çekiyorlar. Zira her iki dizide de bir çok benzerlik var. İki tane güzel kız, İki yakışıklı erkek, Zengin ,fakat mutsuz gençler, fakir fakat umutlu delikanlılar hep bu yapımlarda. Ne hikmettir bilinmez iki dizi de de güzel malikaneler ve içlerinde uyumsuz evlilik kurbanı ebeveynler.Her iki malikanede de güçlü babaanneler. Bir farkla biri başörtülü, diğeri modern.

 Zengin evlerdeki kişiler para saadet getirmez modunda mutsuz. Madem para saadet getirmiyor , neden çoğu kişi mevki, zenginlik uğruna büyük mücadele veriyor ve birbirini kırıyor. Bu insanlar anlamamışlar mı acaba para ile saadet olmaz.

 Her iki dizide de genç ,güzel başrol oyuncusu kız ve erkeklerin yanısıra dizilerden aşına olduğumuz tanınmış yüzler var yan rollerde. Bu da dizileri daha çekici kılıyor. 

 Bütün bunlara rağmen ben her iki diziye de pek şans vermiyorum. Belki zor bela yazı geçirirler ama kışa kalacak gibi gözükmüyorlar.

 İki dizide de gençler, özellikle kızlar çok cahil ve kafası çalışmaz gözüküyor. Sanki kadının şımarık, anlamsız konuşanı, kafası çalışmayanı fazla makbulmuş gibi.

 Oysa ki çok iyi biliyoruz ki kafası çalışmayan kadın önce aileyi, sonra toplumu aşağı çeker.Hem ben kafası çalışmayan kadın olacağına inanmıyorum. Olsa olsa aptal rolü oynayan çok akıllı kadınlar bunlar.

 Ben en çok Hande Erçel'e acıdım bu yapımlarda. Güneşin Kızlarında çok iyi bir çıkış yapan genç oyuncuya aynı mimikler ve anlamsız rolü ile yazık edilmiş bu dizide.

 Anlayacağınız ben iki diziyi de pek tutmadım.Anlaşılan bu yaz gene bahçede yıldızları seyredeceğim salıncağımda televizyon yerine.

 Hem böylesi daha sağlıklı ve güzel. 

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..