Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '14

     
    Kategori
    Kitap
     

    Aşk romanı okumam diyorsanız eğer bir daha düşünün!

    Aşk romanı okumam diyorsanız eğer bir daha düşünün!
     

    Yazıma öncelikle aşk romanlarına karşı küçümseyici önyargılar beslediğimi belirterek başlamak istiyorum. İçimi bayıltacağını düşünerek asla o katagorinin raflarına dahi gidemem. Ta ki JM kaleminden çıkmış Sonsuza Kadar'ı okuyana kadar. Aslında lise yıllarımda kusursuzu okumuştum ve günlerce etkisinden çıkamamışstım. Hatta kitabı iki kez okuduğumu da hayal meyal hatırlar gibiyim. Şimdilerde tabi 26ıma gelmişim. Üniversiten mezun olalı 2 yıl olmuş, yoğun iş temposu, İstanbulun trafiği, alışveriş çılgınlığı, ay sonunu getirme telaşı basmış üstüme. Oturup da beyaz atlı prens hayal edecek hal de yok heveste. Bu yaşa kadar da öyle prensesler gibi de el üstünde tutulmuş bir maşuk da olmamışım. Hayal kırıklıkları insanın içindeki hayallere duvar olup büyüyorlar zamanla. Diyeceğim o ki bi de oturup aşk romanları okumak saçmalık gibi gelirdi.

    Rahatlıkla söylebilirm JM kitaplarına bir dadandınız mı bütün bu düşünceler silinip gidiyor kafanızdan. Yazarın kurguları, karakterlerin diyalogları ustaca. Gereksiz betimlemelere asla yer verilmiyor. Dili kıcı ve çeviriler başarılı. Cinselliğe geniş bir yer veriliyor bir kere her kitapta ki bence size ordaki aşkı doğrudan aktaran bütünleyici bir parça. Tutkuyu iliklerinize kadar hissedip bir anda titriyorsunuz.. Sanki ilk aşkınıza kavuşmus gibi oluyorsunuz.. Önyagılınızı kırın ve mutlaka sonsuza kadarı bir kere okuyun. Göreceksiniz diğer kitaplara da merak uyanacak içinizde. Ben  tesadüfen ne okusam ne okusam diye kitap sitelerinde dolanırken rastladım ve heycan dolu kelimelerle bezenmiş kitabın yorumlarını okuyunca bir an önce aldım ve  3 günde bitirdim. Yüreğin Kraliçesi ünvanını sonuna kadar hakediyor JM. Hatta yeni bitti sayılır ve hala etkisindeyim. Süper ötesi bir kitaptı. Tadı damağımda kaldı hiç bitmesin istedim. Yazar bir erkeğin kadını olmayı ve bir kadının erkeği olmayı öyle güzel işliyor ki yaradılışınızı hissediyorsunuz derinliklerinizde. Bunu da size kişisel gelişimciler gibi kelime kelime anlatarak değil olaylar döngüsü içinde aktarıyor. Okumaya başladığınız anda o akustik dünyada bir yer ediniyorsunuz. Mutlaka okumalısınız.

    Aşk dolu günler dilerim, şimdiden iyi okumalar...

     

     

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 459
    Kayıt tarihi
    : 10.03.14
     
     

    Denize, çiçeklere ve köpeğine aşık! Aktif, enerjik, yaşama sevinci dolu, yeni başlangıçlara meyil..