Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk’le Kavga Etmeyelim, Atatürk İçin Kavga Edelim

Atatürk’le Kavga Etmeyelim, Atatürk İçin Kavga Edelim
 

Atatürk Türkiye Cumhuriyeti devletini kurdu. Bu önemli bir şey. Ama Osmanlının devamıysak onun Kurucusu Osman Bey ve diğer Türk devletlerinin de devamıysak onların kurucuları…

Ak Parti son zamanlarda Atatürk vurgusu yapmaya başladı. Daha önce Gazi Mustafa Kemal deniyordu,  sanırım Atatürk adı ilk kez kullanılmaya başladı. Muhalefetteki CHP buna tepkili.

Bir yandan AKP’nin Atatürk’e ilgisinin artması diğer yandan Mustafa Kemal yerine Atatürk denilmeye başlanması doğrusu dikkat çekici.

Muhalefet bu durumu 2019 seçimlerinin yaklaşıyor olmasına bağladı. Doğru olabilir ya da olmayabilir. Diyelim ki CHP haklı, ne kaybımız var? Ne güzel işte Atatürk’ümüze herkes tarafından değer veriliyor.

Ben kendim bir partiye sadece Atatürkçü diye oy vermeyeceğim için herkesi de öyle sanıyorum. Tabi bilemiyorum, muhalefete göre tırnak içinde AKP’nin bu dönüşü seçim sonuçlarını etkiler mi?

Hani AKP dindardı, sen de ben de dindarım dedin; onun yaptığı da aynı şey.

Sonuçta AKP’lisi, CHP’lisi Anıtkabir’i doldurmuş, ne mutlu bize. Bu nedenle oy kaybedeceksen kaybet!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..