Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '18

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği Dizisi Ekranlara Geri Dönüyor!

Ateşböceği Dizisi Ekranlara Geri Dönüyor!
 

Sevilen dizi geri dönüyor!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu geçtiğimiz yaza damgasını vuran ve yazın en popüler işi olan Ateşböceği dizisi  tekrar bölümleri  ile Star TV de ekrana gelecek…

Ateşböceği dizisinin tekrar bölümleri hafta içi her gün 15.30 da star TV de ekrana gelecek…

Geçtiğimiz yaz Nilay Deniz ve Seçkin Özdemir ikilisi çok büyük bir uyum yakalamış ve büyük bir beğeni toplamıştı…

Ayrıca Seçkin Özdemir’de sergilemiş olduğu oyunculuk performansı ile büyük övgü almıştı izleyiciden…

Star TV nin 2017 yazının en favori dizisi olan Ateşböceği’nin tekrar bölümleri vermesi çok iyi oldu…

Bildiğiniz gibi bu yaz çok az dizi var ve yaz dizileri nedense kalitesiz geçmişe kıyasla… Bu yaz diziler beklentileri karşılayamıyor açıkçası…

İşte izleyiciyi ekrana çekmekte zorlanan kanallar için bence en doğru adım yakın dönemde yayınlanan sevilen projelerinin tekrar bölümlerini vermek…

Star TV Ateşböceği tekrarlarını vermekle çok doğru bir adım attı ben dizinin tekrarlarının iyi sonuçlar alacağını düşünüyorum…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..