Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ateşböceği dizisinden eğlenceli tanıtım! Herkes bunu izliyor!

Ateşböceği dizisinden eğlenceli tanıtım! Herkes bunu izliyor!
 

Herkes bunu izliyor!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu Ateşböceği dizisi eğlenceli bir tanıtım yayınladı!

Tanıtım yayınlanır yayınlanmaz büyük ilgi gördü… Tanıtımda Barış Buka ve Aslı’nın komik sahneleri oldukça beğenildi!

Yeni bölüm görünen o ki oldukça maceralı ve komik olacak…

Ateşböceği 9. Bölüm özeti :

Barış'ın, Aslı'yı kendinden korumak için verdiği karar hiç tahmin etmediği bir yıkıma neden olur. Okula olan inancını tamamen kaybeden Aslı'nın kararı, Barış'ı yeni bir sınavın içine sürükler. Barış, Aslı'nın bu kadar yanında olup ondan uzak durmayı başarmak zorundadır…

Ayrıca kahramanlarımız  kadırga’yı imara açan bir iş adamını durdurmak içinde oldukça eğlenceli bir maceraya atılacak…

Ateşböceği dizisi sosyal medyada ise bu yazın en çok konuşulan dizisi oldu son verilere göre…

Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz bu yazın en uyumlu ikilisi olarak görülüyor birçok kişi tarafından…

Ateşböceği heyecan ve macera dolu yeni bölümü ile Perşembe akşamı star da…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..