Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '16

 
Kategori
Kitap
 

Ayasofya'da namaz kılacak kişinin cennete gideceği müjdesi

Ayasofya'da namaz kılacak kişinin cennete gideceği müjdesi
 

ayasofya'da gece buluşması-yazar nazan şara şatana


AYASOFYA’DA GECE BULUŞMASI

KİTABIMDAN

Ayasofya’da namaz kılacak ilk kişinin cennete gideceği müjdesini verdiğini biliyor musun?”

Aslında Ayasofya ile ilgisi olacak biri olmalıydı, bahar gibiydi, gül kokuyordu. Ama kimdi?

“Ben Gülbahar sultanım. Koca hünkârın eşiyim.”

“Siz evet siz Fatih sultan Mehmet’in eşisiniz.”

“Ben Muhammet Han’ın eşiyim.”

“Eşinize İstanbul’u aldıktan sonra, orta çağı kapatıp yeniçağı açtığı içinde Fatih denildi. Onu bizler Fatih Sultan Mehmet olarak biliriz.”

“Benim eşim dünyanın hükümdarıdır.”

“Anlamadım af buyurun.”

“Nasıl anlamazsın. Kendin söylüyorsun. Çağ atlatmış bir sultan diyorsun. Bu çağ sadece bizim topraklarımızda mı atlandı. Bütün dünyada çağ değişmedi mi?”

“Değişti.”

“Dünyanın hükümdarıdır o.”

“Öyle bakarsak!”

“Elbette öyle bakacağız. Benim eşim yapılmayacak bir şeyi yaptı. İslam âleminin istediği bir şeyi yerine getirdi. Peygamber Efendimiz;

Ayasofya’da namaz kılacak ilk kişinin cennete gideceği müjdesini verdiğini biliyor musun?”

NAZAN ŞARA ŞATANA

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....