Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılık (1)

Ayrılık (1)
 

göktepeliler.com


 Ağlama güzelim ağlama
Ne olur başını dizime dayayıp
Feryat, figan edip durma
Herkes sevdiğinden ayrılabilir
Kalbi parçalanabilir, yüreği yanabilir
Ne’olur başını dizime dayama
Gözlerinden gelen yaşlara kurban olurum
Ağlayıp da beni de rüsva etme
Ben de çok iyi bilirim,
Aşk nedir, sevda nedir,
O zalim ayrılık nasıl gelir,
Hep yüreğin parelerdedir
Ağlama güzelim ağlama
Benim de yüreğimi dağlama
Dünya bu gelir geçer
Belki yeni bir sevgili bulursun
O zalimi unutursun.
Ne olur kendini parçalama
Benim de yüreğim var görüyorsun
Hıçkırıklarınla, gözyaşlarınla
Yavaş yavaş beni de öldürüyorsun..

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..