Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Aziz Sancar'ın siyasetin ve şovenizmin gölgelediği Nobel Ödülü

Aziz Sancar'ın siyasetin ve şovenizmin gölgelediği Nobel Ödülü
 

Türkiye şu an sokaklarda bu başarısını davul zurnayla kutlamalıydı...
 
Şovenlik Nobel Ödülünü bile zehir zıkkım ediyor halkımıza
 
Aziz Sancar Dünyanın tartışmasız en büyük ödülüne layık görülüyor...
 
Ödülü boş verin, 
 
Hocanın yaptıkları kansere çare olacak kadar büyük
 
İnsan neslinin geleceğini belirleyecek kadar önemli...
 
Veeee Hocamız İstanbul Üniversitesinin yetiştirdiği bir yurdum insanı...
 
Üstelik ülkesine de sevdalı...
 
Fakatttt Mardinli... 
 
Ailesi okuma yazma bile bilmezmiş... 
 
Olası Kürt'tür...
 
Bilemedin Arap...
 
Üstelik HDP'li Mithat Sancar'ın da amca oğlu...
 
Karar veremedi şu ana kadar HAŞMETLİ MEDYA nasıl tavır alacağına...
 
Ben mi?
 
Okuldaşımın başarısını bira, üstüne viski içip kutluyorum... 
 
Minnetle önünde eğiliyorum...
 
Ve İyi ki Dünya Türkiye değil diye seviniyorum...
 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..