Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '18

 
Kategori
TV Programları
 

Babamın Günahları Dizisine Büyük Reyting Şoku! Başlamadan Bitecek mi?

Babamın Günahları Dizisine Büyük Reyting Şoku! Başlamadan Bitecek mi?
 

diziye reyting şoku!


Başrollerinde Kadir Doğulu , Melisa Sözen ve Mustafa Uğurlu’nun Babamın Günahları dizisi ilk bölümü ile büyük hayal kırıklığı yarattı…

Dizi Total de 2.81 reyting ile 23. Sırada AB de 2.60 reyting ile 17. Sırada ABC de ise 3.24 reytingle 16. Sırada yer alabildi… Dizinin share oranları ise gerçekten çok düşük… Share oranlarına göre diziyi doğru düzgün izleyen bile olmamış…

Kadir Doğulu sanırım yine ekranlara erken veda edecek… Fatih Harbiye dizisinden sonra ekranda bir türlü tutunamayan Doğulunun Sevdam Alabora ve Bana Sevmeyi Anlat dizileri büyük hüsranla sonuçlanmıştı…

Babamın Günahları dizisinin reyting oranları ilk bölüm için oldukça kötü… Dizi reytinglerde 5 bandını yakalayamazsa sanırım ömrü uzun olmaz gibi… Kadir Doğulu’nun kariyeri son dönemde zaten büyük bir düşüşte bu işi de tutmazsa sanırım artık iyice popüleritesini kaybedecek sektördeki…

Dizinin ilk bölümünü izlerken açıkçası hem çok sıkıldım hem de olan olaylara bir anlam veremedim ilk başlarda… Son zamanlarda gördüğüm en kötü ilk bölümdü…

Dizide ilk bölüm konseptini iyi yakalayamamışlar.Sanki dizi bir süredir varmışta biz yeni bölümünü izliyormuşuz gibi bir hava vardı… Oysa daha açıklayıcı karakterlerin bir ön tanıtımının yapıldığı bir bölüm olsa çok daha iyi olurdu…

Dizide birde çok fazla çekim hatası vardı… Kamera açıları falan net rezaletti izlerken ciddi anlamda rahatsız oldum… Festival için film çeken amatör yönetmenlerin kullandığı açılar vardı… Yönetmeni oldukça başarısız buldum…

Dizinin müzikleri ise açıkçası pek parlak değildi…

İlk bölüm için oldukça durağan ve karmaşık bir senaryo vardı… İzlerken kapatmamak için zaten kendimi zor tuttum…

Oyunculara gelecek olursak;

Kadir Doğulu üstüne düşen görevi yapmış bence ama karakter üstünde biraz fazla naylon durmuş sanki oturmamış bir şeyler vardı… Melisa Sözen ise ciddi anlamda ebence diziye yakışmamış ben beğenmedim açıkçası performansını… Mustafa Uğurlu oldukça iyi bir performans gösterse de dizideki sorunlar ve hatalar silsilesi ne yazık ki onun performansı da gölgeledi…

Yani dizinin neresinden tutarsak elimizde kalıyor ve toparlaması imkansız değil ama bence çok zor… Umarım dizinin ekibi eksiklerini kısa bir süre içinde tamamlar ve toparlarlar projeyi…

Bu sezon sanırım en kötü dram dizilerinin yayında olduğu sezon olarak tarihe geçecek… Bu sene dram dizilerinde ciddi anlamda bir kalite sorunu var…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..