Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Bahçeli Bilmecesi

Bahçeli Bilmecesi
 

Tam bir bilmece
Devlet Bahçelinin yöntemi
Ancak
Kendisi de bilmiyor bilmecenin yanıtını
Ben böyle görüyorum
Bilse
Şunu bilir bir kere
Tayyip Erdoğan’la dost kalmak zor
Bugün dost
Yarın ilişkiler bozuktur onda
Yarını belli olmayan bir ilişki
Devlet Bahçeli Tayyip Erdoğan ilişkisi
Hal böyle olunca
Böyle bir ilişkiye girmek yanlış
Erbakan’dan başlayarak
Gelelim sırayla şöyle
Gülen
Suriye lideri Esad
ABD lideri Trump
Rusya lideri Putin
11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül
Ve daha niceleri
Dost oldular Tayyip Erdoğan’la
Sonraları
Dostluğu bozdular ardına bakmadan
Dostluk yapılanması bu değil canlarım
Dostluk kurulurken
Oturacak enine boyuna düşüneceksin
Sorun yaşamayacağına inanırsan
Ondan sonra dost olacaksın
Dostluk
Yapboz oyunu değildir yani
Dostluk mezara kadar sürecek bir yapıdır
İyi günde kötü günde yanında olmaktır
Bu bakımdan
Ben Devlet Bahçeliyi dikkatsiz buluyorum
Dürüst bir Devlet Bahçeli için tabii
Aklından
Bin bir tilki oynatmak geçen Devlet Bahçeli için değil
Bir ülkücü olarak
Ve Ülkü ocakları başkanlığı yapmış bir ülkücü olarak
Ben şunu söylüyorum
Ülkücülüğün temeli saygıdır
Doğru sözlülüktür
Barış arayışını güçlendirip barış yaratmaktır
Böylece
Devlet-i ebet müddeti gerçekleştirmektir
Barış olmadan bunlar olmaz canlarım
Ülkücünün başlangıç noktası
Türk’ü sevmektir
Türk’ü seven kimse onu zora sokmaz
Bakıyorum
Devlet Bahçeli’ye
Benim düşündüğüm gibi hiç davranmıyor
Böyle olunca da
Devlet Bahçeli yanlışa sürükleniyor
Stratejik olarak hatalı yürüyor
Ona düşen
Ülke insanlarının barışık yaşaması için
Planlar geliştirmektir
Barış yaratıp insanlarımızı huzur içinde yaşatmaktır
Ülkücüye bu görevdir
Ve ben durmadan bunun uğraşısı içindeyim işte
Bataklık bir Ortadoğu da
Ülkeye insanlarımıza bu bataklığın
Çamurunu bile sıçratmamaktır ülkücünün görevi
Kendi içinde barışık olup
Dış ilişkileri de barış içinde yürütüp
Türk soyunun
İlelebet yaşamasını garantilemektir
Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..