Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '17

 
Kategori
Güncel
 

Bana bir masal anlat

Bana bir masal anlat
 

Oturup masal dinlemeyi yeğlerim referandumla ilgili yorumları dinlemekten!

Şaibe..

At..

Üsküdar..

İdam..

Cumhuriyet..

Avrupa Birliği..

Bölünme..

Bayrak..

Vatan..

Millet..

***

Masal dinlemeyi yeğlerim dedim ama asıl masallar meydanlardaydı referandum öncesinde. İnanın siyasi liderleri dinlerken karnıma ağrılar giriyordu Cehepe lideri hariç! Cehepeli olduğumdan falan değil, hiç bir partiyi ne desteklemişimdir ne de bir defa hariç oy vermişimdir bugüne kadar. Cehepe'yi Liberal demokrasiye yakın bulduğum için sempati duyarım o kadar, zira 80 sonrası çarşaf liste seçim sistemlyle seçilmişleri sistem partileri olarak gördüğüm için üç aşağı beş yukarı tüm siyasi partileri eşit mesafede görürüm ve ülkenin içinde bulunduğu ekonomik ve sosyolojik sorunlarını mevcut siyasilerle asla çözülemeyeceğine inandığım için ve ilk kez yirmibeş yıl önce oy sandığına gitmiş bir daha hiç bir seçimde oy kullanmamış ama bu sefer rejim değişikliği söz konusu olacağını düşünerek "hayır" oyu kullanmaya karar verdiğim halde gitmedim değil sandığa gidemedim çünkü referanduma 5 gün kala internetten nerede oy kullanacağıma baktığımda seçim kurulunda kaydımın olmadığını öğrendim. Zavallı adam nereden bileydim seçim kurulunu? (siyaset kulvarından ne denli uzak olduğumu da öğrenmiş oldum bu vesileyle)

Ne diyordum?

Siyasiler ülke sorunlarını çözmeye değil, sorun yaratmaya çalışıyorlar! Washington'dan almış oldukları talimatlar doğrultusunda sözümona politika üretmeye çalışmaktadırlar (tabi buna politika üretmek denirse)

En çok canımı acıtan, Washington doğrultusunda üretilmekte olduğu yanlış politikalar sebebiyle dökülen kanlar ve aile ocaklarına düşen sönmeyen ateşler dir.

Yaşanmış olan her bir terör olayların topluma birer mesajları olduğuna göre bu terör olaylarını meydana getirenin Washington olduğunu unutmamamız gerekir. Algı oluşturarak zaman zaman siyasetin yönünü belirlemekte, zaman zaman da ekonominin gidişatını kontrol altında tutmaktadır.

Amerika şu anda tüm kontrollerini ve gidişatını Ortadoğu eksenine doğru kaydırmış durumda dır.

Rafa kaldırılmış olan anayasa değişikliği konusunu raftan alınarak gündeme taşınması da bir tesadüf değil tamamen Washington'un kontrolü dahilinde cereyen etmiştir!

Neden?

Çünkü; Büyük Ortadoğu Projesi kapsamında daha yapılacak çok işler var da ondan!

Sizler, partili cumhurbaşkanı sistemi ülkenin geleceği için istendiğini mi düşünüyorsunuz?

Hayır!

Tamamen Ortadoğu ile ilgili bir durumdur.

Bundan sonra Ortadoğu'da yapılması düşünülen bütün dönüşümlerde Türkiye önde olacağına göre yeni sistemle kolaylıklar sağlayacak ve Washington bu durumdan muazzam şekilde elini rahatlatacaktır.

Şimdi daha iyi anlayabildiniz mi neden meydanlarda ucuz polemikler yapıldığını? Sadece son onbeş yılda değil, altmış yıldır bu böyle! Hele son otuz yıl hep aynı nakaratlar devam etmekte!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..