Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Bana güzel bir şey söyle, varsın yalan olsun.

Bana güzel bir şey söyle, varsın yalan olsun.
 

Bu Sabah dilime bir şarkı takıldı. Bir zamanlar Asu Maralman'dan dinlediğimiz ve çok sevdiğimiz bir eser.Asu Maralman'ı çok beğenerek izlerdim.Çoktandır göremiyorum televizyonda,Basında haberlerine rastlayamıyorum.Umarım yaşıyordur ve umarım sağlıklıdır. Öyle bir yaşa geldik ki artık tanıdıklarımız için bunları temenni ediyoruz sık sık.

Asu Maralman bu unutulmaz şarkısında 'Bana güzel bir şey söyle,kalbim sevinçle dolsun.Bana güzel bir şey söyle ,varsın yalan olsun.'diyor.

Sanırım bugünlerde güzel  sözlere çok ihtiyacımız var. Hepimizin lyi  bir şeyler duymaya ,umuda  ihtyacı var.Gerçi bahçemdeki ağaçlarda kuşlarım şahane şarkılar söylüyorlar insanı sevgiye yönlendiren.Ama herkes benim kadar şanslı değil. Ben bu kadar kuş cıvıltısı içinde hala güzel bir şey duymaya bu kadar istekli isem bir de trafik karmaşası içinde yaşam mücadelesi veren kişilerin kimbilir ne kadar çok ihtiyacı vardır güzel bir şey duymaya.

Sadece trafik mi. Şu anda kimbilir kimler ,maden ocaklarında canını dişine takarak , ölümü göze alarak çalışıyor. Kimbilir kaç kiş hastanelerde bir yakınının yaşam haberini almak umudu ile ameliyathane kapısında bekliyor veya kan arıyor heyecanla. Kimbilir kaç çocuk aç şu anda ağlıyor bir lokma ekmek için veya ebeveynleri onlara bir yudum yemek bulmak için çabalıyor.Kimbilir kaç insan ülkesinden, zulümden kaçmak için planlar yapıyor.Kaç kişi çoluk çocuk bindikleri teknelerde can pazarında sahili görmeyi umut ediyor.Kaç kişi iş başvurusundan red alıp eve bu akşam da ekmek götürememenin acısını taşıyor. Şu anda can çekişen , yaşama veda etmeye hazırlanan kaç kişi var veya dünyaya gelmeye çalışan kaç bebek. Gece kocasından dayak yemiş ağlayan kaç çocuk gelin var acaba şu anda.Kaç kadın bir zamanlar sevdiği erkeği tarafından öldürülme korkusu ile sokağa bile çıkamıyor .

Gördünüz mü ne kadar çok güzel söz duymaya ihtiyacı olan insan var. Güzel söz duyup kalbi sevinçle dolmaya ne kadar istekliler.

Güzel söz olsun da varsın yalan olsun diyen kaç kişi var.Bence güzel şeyler olsun, güzel sözler söylensin insanlar arasında ve bunlar yalan olmasın. Sahici güzel şeylere çok ihtiyacımız var.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..