Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

Barış De AKP Barış De

Barış De AKP Barış De
 

Müslümanlık
Kuran’a bağlılıkla uyumludur
Yıllardan beri inceliyorum
Kutsal Kitap Kuran-ı Kerim’i
Gördüğüm
En belirgin öğütler şöyle sıralanabilir
Doğru sözlülük
Daima ama daima
İyilik yapmak
Yüzünü daima iyiliğe dönük tutmak
Daima barış geliştirici olmak
Ve asla ve asla barış bozan olmamak
Bu noktaya gelebilmek için
“Güzel ahlak”a ulaşmak gerekir
“Güzel ahlak”
Öfkeden
Kinden
Nefretten
Düşmanlıktan
Tamamen ama tamamen uzak durmak
Ve
Yaptığın iyiliği unutmak   
Arkasını aramamak
İyiliği emretmek kötülüğü menetmek
Yanlış anlamalardan
Yanlış anlaşılmalardan kaçınmak
Yerinde
Hatalar için af dilemek
Küsmeyi tamamen terk etmek
Güler yüzle çevreye bakmak
Rekabeti düşmanlığa çevirmemek
Bilakis
Rekabete değer vermek
Rekabet gelişimi getirir çünkü
Eleştirene sövgü değil teşekkür yakışır
Yapıcı eleştiri tabii söz konusu olan
Bu bağlamda
Ben bir öğretmen olarak
Diyorum ki
Müslümanlığınızla öne fırladınız
Ama
Yanlışlar içindesiniz
Müslümanlığa ve Müslümana uymayan
Düşünce
Söylem
Tutum ve davranışlar sergiliyorsunuz
Bugünkü gidişatınız AKP’li kardeşlerim
Allah katında yer buldurmaz size
“Güzel ahlak” çalışmanız çok zayıf
Hz. Muhammed derki
“Kişi bir takım ibadetlerini aksatabilir
Ama
“Güzel ahlak”a ulaşmışsa onun yeri cennettir
Kişi
Her türlü ibadetini yapıyordur
Ama
“Güzel ahlak”a ulaşamamıştır onun yeri cehennemdir”
İşte böyle canlarım
Sizler durmadan ama durmadan
Hır gür içerisindesiniz
Siyasi rakiplerinize hele CHP’ye yakışıksız laflar söylüyorsunuz
Bu yakışmıyor size kardeşlerim
Durun bir ya
Dinleyin araştırın düşünün önünü arkasını etüt edin
İşe tatlı dille güler yüzle ve barış diyerek girin
Durum bu kardeşlerim
Ben bir öğretmen olarak
İktidar yanlılığı ya da karşıtlığı yapmadan
Ülkemde kardeşlik duyguları gelişsin istiyorum
Barış içinde bir toplumda siz de ben de huzur içinde olacağız
Bunu unutmayın kardeşlerim


Benden bu kadar gerisi size kalmış

Sağlıcakla kalınız





 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..