Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bayramda deniz ile söyleştik

Bayramda deniz ile söyleştik
 

Görmek istersen denizi yukarıya çevir yüzü deniz gibidir gökyüzü


Bugün bayram hayatım boyunca ilk defa bir bayram ailemin yanında değilim. Sabah hepsiyle görüştüm canlarım benim, hayatım hepsi tek tek. Gözlerimde yaşlar, sesimdeki hüznü saklayarak konuştum gerçi anlamıştır anneciğim ve babacığım sağolsunlar renk vermediler.

Çocuklar geldi bayramlaşmak için. Bekliyordum onların gelmesini dün onlar için renk renk şekerler aldım. Bayramın en güzel renkleri kapıya gelen çiçek çiçek çocuklar ve sevdikleriniz.

Öğleden sonra çıktım denizle söyleşmeye gittim. Mis gibi deniz kokusunu çektim içime, mavisi nasıl güzeldi bütün güzelliği ile kucakladı beni bayramımı kutladı en güzel mavilerini giymiş pırıl pırıl.

Gözlerim mavinin içinde dolaştı saatlerce, kayboldum maviliklerin içinde hiç çıkmak istemedim, bu yok olduğum güzelliğin içinden.

Gelen bayram mesajı aldı beni bu derinlikten çıkardı. Parıltımdan gelen mesaj. Aldı beni bu mavilerin içinden savurdu başka maviliklere.

Mavi dünyam da yolculuğa çıktım. Yüzümde kocaman gülücükler bırakan, kah yürekler dolusu güldüğümüz, kah hıçkırıklarla ağladığımız, zaman zaman bir birimize kırılsakta dostluğumuzun güçlü bağlarının hiç kopmadığı hayatımın tüm mavileri ile söyleştim denizin aracılığı ile hayatımın tüm mavilerine kucak dolusu sevgi gönderdim deniz kokulu.

Bu bayramın ilk günü deniz kokuyordu, benim için evde tek başına gibi görünsem de yüreğim hep sevdiklerimle doluydu ve onların varlığı tüm günümü doldurdu aynı tüm dünyamı doldurduğu gibi.

Bayramlar sevginin, güzelliğin, paylaşmanın hatırlandığı en güzel anlar.

"Görmek istersen denizi yukarıya çevir yüzü deniz gibidir gökyüzü"

Hepinize sevgi dolu bayramlar.

 
Toplam blog
: 44
: 1082
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Seyahat etmeyi, doğada yürüyüş yapmayı, yazmayı, çizmeyi, boyamayı, fotoğraf çekmeyi, annemin yap..