Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bazı Sözler İz Bırakır

Bazı Sözler İz Bırakır
 

Salih Arıkan


Geçen köye gitmiştim. O da birçok  rahatsızlıklar geçirdi. Bana benim anlattığım bir hikâyeyi unutamadığını anlattı. Olay şu adamın biri psikiyatriste gitmiş. Hoca ona bir hikâye anlatmış. Evden çıktın yağmurlu bir gün yolda yürüyorsun. Her yer yağmur ç çamur. Yere düştün ve çamur içinde kaldın. İki seçeneğin var. Ya hiç bir şey olmamış gibi yola devam edeceksin yâ da eve dönecek üzerini değişeceksin. Ya dönsem mi  yâda devam etsem mi deyip sürekli vesvesede kalırsan takılır kalırsın. Ya yola devam yâ da eve dönüş bu hikâye onu etkilemiş iz bırakmış.

Ben de Mustafa  Kutlu'nun uzun hikâyesini tekrar  okudum. Fakültede kasete okutmuştum. O  zaman şöyle bir kampanya başlatmıştım. Siz okumak istediğiniz kitabı alın bana kasete okuyun kitap sizin olsun. Burslarımın bir kısmını buna ayırmıştım.

Hey gidi günler hey. Mustafa Kutlu da gerçekten okunası bir yazar tam bizden izler taşıyan buram buram Anadolu kokan ülkemizin dertleri acıları sevdalarını bizi ne güzel anlatır gerçekten cumhurbaşkanlığı boşuna ödül vermemiş. Tam biz kokan hani anamın sımsıcak tarhana çorbası gibi.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..