Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '17

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
825
 

Bedelli Askerlik olacaksa, gelecekse madem...! Böyle gelmeli!!!

Bedelli Askerlik olacaksa, gelecekse madem...! Böyle gelmeli!!!
 

Resim alıntıdır


A)            

Üç gün, beş gün sonra ya da üç ay beş ay sonra ya da üç yıl beş yıl içinde önümüze bir ' Bedelli askerlik' konulacak, gelecek gibi... Sanırım altttan altan çalışmalar yapılıyor. Şimdiden bunun zemini hazırlanıyor gibi... Devletimizin bir kaynak bulma endişesi var mı yok mu bilemem ama ihtiyacı olduğu kesindir!

Bence günümüzde artık 'Vatan görevi' ikiye ayrılmalıdır. Ya bir bedel vererek ASKERLİK

YAPMAMA ya da Bir bedel alarak ASKERLİK YAPMA. Yani 'Paralı Askerlik'... Seve seve kimse ölmek, savaşmak, sevdiklerinden ayrılmak istemez. Biliyorum mevzu vatansa gerisi teferrüattır gerçi. Bedel ne olmalı peki... 

Üç lira, beş lira değil beyler. Mevcut askere ödenenlerin üstüne bir +2.500- 10.000 TL!

Hatta kademeye göre bu + 30.000 TL ye çıkmalı... Topçuların, popçuların bırakında 10/1 i verilsin Mehmetçiğimize...

Durumu, bütçesi olmayan bir bedel veremeyecek olan mehmetlerimize bu rakamlar devlet tarafından hepimiz namına seve seve verilmeli... Tabi yine birinci şart Türkiye'nin her tarafında askerlik yapılmak kaydıyla....

B) 

Ve bu bedelli askerlikten 7 yaşından 77 yaşına kadar herkes faydalanabilmeli. Yine şerh konup 'Olağanüstü' haller durumunda belirli yaş aralığındakiler zenginde olsa ' bedelini' verip bu faydadan faydalanmışta olsa askere çağrılabilmeli...

İsteyen ve istemeyen her bedelli bir aylık bir temel eğitimlik bir askerlikte yapmalı... ( resimler filan çekilsin, Face'de paylaşılsın, askeri kıyafetler içinde üç beş gün geçirip, bak askerliğimi paşalar gibi yaptım, haaaaa desin)

Zenginler 7 yaşındaki çocuklarını ya da torunlarını hemencecik bu kampanyayla askerlikten muaf durumuna ' Askerliğini yapmıştır !  Belgesiyle HATTA ' PARASIYLA ASKERLİĞİNİ YAPMIŞTIR  belgesi de olabilir bu askerlikten kolayca yırtabilir çocuklarının veya torunlarının geleceklerini parayla sigortalayabilirler.

Olur ya belki bir kör kurşunla ciğerpareleri ölüverir!! Zaten halihazırda da garibanın çocuğu hep bu kör kurşunların hedefi oluyor yaa!!! Ama ölüm sizi içerde de dışarda da bulmayacak mı? Asker ocağında olması şereftir bilene. Bari bir nebze işe adalet gelir, diyorum...

Bu 'Bedelli askerlik' le gelen bütçe gelen paralar ikiye bölünmelidir! Biri direk askeriyeye ve bir bedelle ya da bedelsiz askerlik yapan askerimize, onların ihtiyaçlarına. Biri de direk devletin hazinesine...

C)  

Ben şuna da karşıyım. Parası olmayan ve parasıyla da olsa askerlik yapmak istemeyenlerin 'Askerlik yaptırılmasına'...

Gelir durumuna göre böyle kimselere isterlerse 9 ay ya da 36 ay vade ile belirtilen rakamların tahsil edilmesi. Ve bu şıkkı dahi yerine getiremeyenler için de  'Yine askerlik yapmak istemiyorlarsa'  'ASKERLİKTEN MUAFTIR' teskeresinin verilmesine...

Ben zorla değil hatta tabirle s... s.... değil seve seve askerlik yapılmasını temenni ediyorum.

Bu konuda adalet bence yazımdaki gibi ancak sağlanır. Siz büyüklerime DUYRULUR!

D) 

Bu bedelli kampanyası sürekli olabilir. Atıyorum 2017 yılından 2024'e kadar da olabilir. Yani sadece bu tarihleri kapsayabilir. 2024 yılından sonra gelirsen torunun da evladında hadi naş naş askere denilmelidir.

Önümüzde bir bedelli var bence,

Ve büyüklerim vekillerim bakanlarım bu görüşlerimi bir değerlendirin derim... Yanlış mıyım?

Ve beyler bu vatan için ölmekte, yaşamakta ve İLLA Kİ bir bedel ödemek Şereftir!!! Vatanına bedenini seve seve siper eden, veren tüm şehitlerimize, gazilerimize her Türk evladı minnettar olmalı,  Onların kemiklerini sızlatmaktan ar etmelidir!!! Askerlik parası olana da olmayana da şüphesiz çok şey katar verir...

 

13.06.2017

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben karşıyım bedelli askerliğe.Şehit olan vatan evlatlarının nerdeyse hepsi yoksul kimselerin çocuklarıdır.Siyasilerin ve zengin kesimlerin çocuklarının şehit olduğunu duydunuz mu siz hiç.Devletin gereksiz,ama şatafatlı giderlerini biliyoruz hepimiz.Nereler ne paralar harcandığını da.Ama sizin fikrinizi saygıyla karşılıyorum.Ama yine de kimseyi acıtmadan daha hoşa gidici düzenlemeler yapılabilir...Selam ve saygılarımla.

Abbas Oğuz 
 13.06.2017 16:09
Cevap :
Abim olan her halükarda hep garibana oluyor. Bari diyorum gariban da nemelansın madem şu bedelliden. devlette 3 kuruş para vereceğine adam gibi bir ücret versin. Zaten zenginin çocuğu askere gitse yan gelip yatıyor... Madem gitmesinler bizim mehmetçikler de dışarıda bulamadığı imkanı askeriyede bulsun!!  13.06.2017 16:34
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 121
Toplam yorum
: 239
Toplam mesaj
: 9
Ort. okunma sayısı
: 990
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster