Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Beklenen Son! Aşk-ı Roman Yayından Kaldırıldı!

Beklenen Son! Aşk-ı Roman Yayından Kaldırıldı!
 

Ben demiştim demeyi sevmem.

Ama gerçekten ben demiştim.

Bu kadar vasat bir şeye bu kadar dayanmak bile büyük mucizeydi. Ne bileyim hatta kıyak bile sayılabilirdi.

Evet evet Aşk-ı Roman isimli zorlama şeyden bahsediyorum. Sonunda bitti. Daha doğrusu kafasına saksı düştüğünü tahmin ettiğim TV8 yetkilileri ''Yeter artık!'' diyerek diziyi yayından kaldırma kararı aldı. 

Bu haber önce ülkemizde sonra ise dış temsilciliklerimizde ve yavru vatan Kıbrıs'ta kutlamalarla karşılandı.

İşin şakası bir yana...

Oyunculuktan, duygudan, emekten haberdar olduklarını düşünmediğim bir ekiple tamamen amatör şekilde ulusal bir kanala çıkan Aşk-ı Roman isimli yapımın sonu geç de olsa geldi. Bu haberi ardından 75 milyonluk ülkemiz tek nefes oldu ve şu soruyu sordu :

''E peki İstanbul'u yenmeye gelen Hanife'ye ne olacak?''

Valla ben olsam Adını Feriha Koydum'dan esinlenerek dizinin yeni bir versiyonunu yaparım. Hatta ismini de Aşk-ı Roman : Hanife'nin Yolu falan yaparım. Sonuçta birinin Hanife'ye rol vermesi lazım. Yoksa üzülür garip. İnstagram hesabından yapacağı reklamın ya da paylaşımın oranı falan düşer. Aman diyim yani.

Geç olsun güç olmasın mantığını kabul ederek, TV8'i tebrik ediyorum.

Geç oldu ama tam oldu.

Şimdi Hanife düşünsün!

Anıl Koldaş

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..