Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Ben Bahar Olsam

Ben Bahar Olsam
 

Yorgun Kalemim


Yeşilin her tonu olsa, uçsuz bucaksız
Irmaklarım olsa coşunca kucaklaşacak
Kıyılarında mor menekşeler olsa
Ağaçların renkleri olsa rengârenk
Suyum coşkulu temiz ve berrak
Lezzeti olsa dudaklarda tat
Papatyalarımdan taç yapan sevgili olsa
Kuzular otlasa çimenlerimde
Arılar bal toplasa çiçeklerimden
Kuşlar konsa söğüt dallarına
Bülbüller baharı müjdelese
Güneşin şavkı vursa kuşluk vakti
Renk, renk uçuşsa kelebekler
Güllerin kokusu yayılsa buram, buram
Bıraksam sakinliğimi ıssız dağlara
Rengim dönse mor sümbüllü yaylalara
Gökyüzüne meydan okusam yeşilliğimle
Kötüleri evirip çevirsem rüzgârımla
Canlılarım saklansa ağaç diplerinde
Sakin huzurla yaşatsam baharı
Göz kamaştırsam rengârenk çiçeklerimle
Coşkun rüzgârlarım korkutmasa kuşları
Bülbüllerim eşlik etse senfoniyle
Melisa kokusu yayılsa bazı gecelerde
Âşıklar gelse baharıma gizlice
Doğanın serinliği pembe düşleri
Doyasıya öpüşseler sevdalı âşıklar
Aşklarını tazelese baharın yeşilinde
Nice şiirler yazsa şairler bana bakarak
Şarkılara söz olsam baharın kokusunda
Gözlere renk olsam yeşilin her tonunda
Ölümsüz aşklar yaşatsam sevenlerime
Gül bahçelerinde sakin ve sessiz
Ve ben bahar olsam öyküler yazdıran
Saklasam tüm güzellikleri baharın koynunda
Şairler bahar da yazsa aşk dolu hikâyelerini…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..